Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 866002

Šumovi u kanalima umjetnosti


Šumovi u kanalima umjetnosti // Puno previše / Milovac, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatski fotosavez, 2003. str. 00-00


CROSBI ID: 866002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Šumovi u kanalima umjetnosti
(Commotion in the Art Channels)

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Puno previše

Urednik/ci
Milovac, Tihomir

Izdavač
Hrvatski fotosavez

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
00-00

ISBN
953-98197-6-8

Ključne riječi
pretjerivanje u umjetnosti, medijski posredovana komunikacija ; proizvodnja kulture
(exaggeration in art, media-mediated comminication, culture production)

Sažetak
Već je De Sadeovo djelo jasno je progovorilo o tome da u svakom pretjerivanju mora postojati metoda kako bi bilo uspješno. Kič je loš ukus (estetski ukusi se uvijek potiru po suprotnosti), svojevrstan otrov, a budući da je prema Paracelsiusu "otrov pitanje količine", kič je, dakle, pretjerivanje, "preobilje bez mjere" (Sloterdijkov termin). Pretjerivanje ("karnevalizacija") dovodi do apsurda (lat. absurdus: neskladan, neumjesan) ; antički mislioci savjetovali su ljudima život u skladu s prirodom, smatrajući da je čovjek posljedica "igre" nužnosti i apsurda. U suvremeno doba nema nužnosti, dakle ostao je apsurd, svjesno prihvaćen i afirmiran od umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti

Napomena
Tekst je u cijelosti objavljen i na engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Šumovi u kanalima umjetnosti // Puno previše / Milovac, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatski fotosavez, 2003. str. 00-00
(2003) Šumovi u kanalima umjetnosti. U: Milovac, T. (ur.) Puno previše. Zagreb, Hrvatski fotosavez, str. 00-00.
@inbook{inbook, editor = {Milovac, T.}, year = {2003}, pages = {00-00}, keywords = {pretjerivanje u umjetnosti, medijski posredovana komunikacija, proizvodnja kulture}, isbn = {953-98197-6-8}, title = {\v{S}umovi u kanalima umjetnosti}, keyword = {pretjerivanje u umjetnosti, medijski posredovana komunikacija, proizvodnja kulture}, publisher = {Hrvatski fotosavez}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, editor = {Milovac, T.}, year = {2003}, pages = {00-00}, keywords = {exaggeration in art, media-mediated comminication, culture production}, isbn = {953-98197-6-8}, title = {Commotion in the Art Channels}, keyword = {exaggeration in art, media-mediated comminication, culture production}, publisher = {Hrvatski fotosavez}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font