Pregled bibliografske jedinice broj: 865767
S humanističkih obzora i zorova o školstvu
S humanističkih obzora i zorova o školstvu // Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva / Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2015. str. 134-136
CROSBI ID: 865767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
S humanističkih obzora i zorova o školstvu
(From humanistic horizon and educational point of view)
Autori
Varošanec-Škarić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
Urednik/ci
Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
134-136
ISBN
978-953-6134-82-3
Ključne riječi
nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanističko područje, kultura kritičkog diskursa
(curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse)
Sažetak
Nastavne postupke treba sagledati kao promjenljive, kao kontinuirano djelovanje, popravljanje, usavršavanje i uvijek kao dio razvoja određenog dijela znanstvenih spoznaja predmeta. U postmodernističkom dobu napušteno je pozitivističko mišljenje o apsolut- nom stupnju znanja i apsolutnoj znanstvenoj istini. kroz školski program treba u svim predmetima propitivati stupnjeve vjerojatnosti, jer određen stupanj vjerojatnosti (mogućnosti) u određenom trenutku, uz temeljna čvr - sta znanja, eksperimentiranje i dokazivanje, može u budućnosti imati sna- gu aksioma ili sigurnosti. znači, svaki stupanj aproksimativne istine vrije- di nastavnoga truda, jer može biti kreativan otponac rješavanju problema određenog područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija