Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865767

S humanističkih obzora i zorova o školstvu


Varošanec-Škarić, Gordana
S humanističkih obzora i zorova o školstvu // Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva / Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2015. str. 134-136


CROSBI ID: 865767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
S humanističkih obzora i zorova o školstvu
(From humanistic horizon and educational point of view)

Autori
Varošanec-Škarić, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva

Urednik/ci
Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
134-136

ISBN
978-953-6134-82-3

Ključne riječi
nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanističko područje, kultura kritičkog diskursa
(curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse)

Sažetak
Nastavne postupke treba sagledati kao promjenljive, kao kontinuirano djelovanje, popravljanje, usavršavanje i uvijek kao dio razvoja određenog dijela znanstvenih spoznaja predmeta. U postmodernističkom dobu napušteno je pozitivističko mišljenje o apsolut- nom stupnju znanja i apsolutnoj znanstvenoj istini. kroz školski program treba u svim predmetima propitivati stupnjeve vjerojatnosti, jer određen stupanj vjerojatnosti (mogućnosti) u određenom trenutku, uz temeljna čvr - sta znanja, eksperimentiranje i dokazivanje, može u budućnosti imati sna- gu aksioma ili sigurnosti. znači, svaki stupanj aproksimativne istine vrije- di nastavnoga truda, jer može biti kreativan otponac rješavanju problema određenog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Varošanec-Škarić, Gordana
S humanističkih obzora i zorova o školstvu // Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva / Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2015. str. 134-136
Varošanec-Škarić, G. (2015) S humanističkih obzora i zorova o školstvu. U: Paar, V. & Šetić, N. (ur.) Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva. Zagreb, Hrvatski pedagoško-književni zbor, str. 134-136.
@inbook{inbook, author = {Varo\v{s}anec-\v{S}kari\'{c}, Gordana}, year = {2015}, pages = {134-136}, keywords = {nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanisti\v{c}ko podru\v{c}je, kultura kriti\v{c}kog diskursa}, isbn = {978-953-6134-82-3}, title = {S humanisti\v{c}kih obzora i zorova o \v{s}kolstvu}, keyword = {nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanisti\v{c}ko podru\v{c}je, kultura kriti\v{c}kog diskursa}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Varo\v{s}anec-\v{S}kari\'{c}, Gordana}, year = {2015}, pages = {134-136}, keywords = {curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse}, isbn = {978-953-6134-82-3}, title = {From humanistic horizon and educational point of view}, keyword = {curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font