Pregled bibliografske jedinice broj: 865709
Potencijali marketinga u gradskim muzejima
Potencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek: Studio HS internet, 2016. str. 141-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 865709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potencijali marketinga u gradskim muzejima
(Marketing potentials in town museums)
Autori
Buljubašić, Iva ; Jurić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj
/ Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko - Osijek : Studio HS internet, 2016, 141-156
ISBN
978-953-6931-92-4
Skup
Globalizacija i regionalni identitet 2016.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.09.2016. - 17.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing, muzeji, muzejski marketing, 7P marketing, potencijali marketinga
(marketing, museums, museum marketing, 7P marketing, potentials)
Sažetak
U današnjim vremena brze promjene i razmjene informacija, muzeji se moraju više korisiti marketingom kako bi privukli potencijale i zadržali postojeće posjetitelje. Marketing podrazumijeva unaprijeđenje poslova, stoga je važno da ga muzeji što više prakticiraju kako bi pratili sve trendove komuniciranja s posjetiteljima, ali također unaprijedili poslovanje u ostalim dijelovima marketinške funkcije. Ovaj će se rad orijentirati na potencijale marketinga u muzejima s naglaskom na 7P dijelove marketinga te će se također prikazati kakvi su potencijali 7P marketinga u jednom od gradskih muzejau Republici Hrvatskoj na temelju istraživanja koje su provele autorice rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Iva Buljubašić
(autor)