Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865709

Potencijali marketinga u gradskim muzejima


Buljubašić, Iva; Jurić, Irena
Potencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek: Studio HS internet, 2016. str. 141-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 865709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potencijali marketinga u gradskim muzejima
(Marketing potentials in town museums)

Autori
Buljubašić, Iva ; Jurić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko - Osijek : Studio HS internet, 2016, 141-156

ISBN
978-953-6931-92-4

Skup
Globalizacija i regionalni identitet 2016.

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.09.2016. - 17.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing, muzeji, muzejski marketing, 7P marketing, potencijali marketinga
(marketing, museums, museum marketing, 7P marketing, potentials)

Sažetak
U današnjim vremena brze promjene i razmjene informacija, muzeji se moraju više korisiti marketingom kako bi privukli potencijale i zadržali postojeće posjetitelje. Marketing podrazumijeva unaprijeđenje poslova, stoga je važno da ga muzeji što više prakticiraju kako bi pratili sve trendove komuniciranja s posjetiteljima, ali također unaprijedili poslovanje u ostalim dijelovima marketinške funkcije. Ovaj će se rad orijentirati na potencijale marketinga u muzejima s naglaskom na 7P dijelove marketinga te će se također prikazati kakvi su potencijali 7P marketinga u jednom od gradskih muzejau Republici Hrvatskoj na temelju istraživanja koje su provele autorice rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

katalog.kgz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva; Jurić, Irena
Potencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek: Studio HS internet, 2016. str. 141-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljubašić, I. & Jurić, I. (2016) Potencijali marketinga u gradskim muzejima. U: Šundalić, A., Zmaić, K., Sudarić, T. & Pavić, Ž. (ur.)Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Juri\'{c}, Irena}, year = {2016}, pages = {141-156}, keywords = {marketing, muzeji, muzejski marketing, 7P marketing, potencijali marketinga}, isbn = {978-953-6931-92-4}, title = {Potencijali marketinga u gradskim muzejima}, keyword = {marketing, muzeji, muzejski marketing, 7P marketing, potencijali marketinga}, publisher = {Studio HS internet}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Juri\'{c}, Irena}, year = {2016}, pages = {141-156}, keywords = {marketing, museums, museum marketing, 7P marketing, potentials}, isbn = {978-953-6931-92-4}, title = {Marketing potentials in town museums}, keyword = {marketing, museums, museum marketing, 7P marketing, potentials}, publisher = {Studio HS internet}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font