Pregled bibliografske jedinice broj: 86559
Marketing jedinica lokalne samouprave
Marketing jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001. str. 167-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 86559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing jedinica lokalne samouprave
(LocalSelf-Government Units'Marketing)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija"
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Pula : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001, 167-175
Skup
XVII. Kongres CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija" strategija, implementacija"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društvene promjene; jedinice lokalne samouprave; marketing društvenih djelatnosti; neprofitni marketing
(local self-government units; non-profit marketing; social changes; social-affairs marketing)
Sažetak
Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01) utvrđeno je da općine i gradovi, kao jedinice lokalne samouprave, predstavljaju urbane, povijesne, prirodne, gospodarske i društvene cjeline koje obavljaju poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe stanovništva na njihovom području. Daleko najveći dio tih poslova po svojem sadržaju pripada skupini društvenih djelatnosti, pa budući da je riječ o razmjenskom odnosu između jedinica lokalne samouprave i njima pripadajućeg i gravitirajućeg stanovništva, logično se nameće nužnost primjene marketinga u tim poslovima, ponajprije u obliku marketinga društvenih djelatnosti, kao sastavnice društvenog, odnosno neprofitnog marketinga. Za nositelje društvenog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija