Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 86559

Marketing jedinica lokalne samouprave


Meler, Marcel
Marketing jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001. str. 167-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 86559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing jedinica lokalne samouprave
(LocalSelf-Government Units'Marketing)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor - Zagreb : Pula : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001, 167-175

Skup
XVII. Kongres CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija" strategija, implementacija"

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
društvene promjene; jedinice lokalne samouprave; marketing društvenih djelatnosti; neprofitni marketing
(local self-government units; non-profit marketing; social changes; social-affairs marketing)

Sažetak
Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01) utvrđeno je da općine i gradovi, kao jedinice lokalne samouprave, predstavljaju urbane, povijesne, prirodne, gospodarske i društvene cjeline koje obavljaju poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe stanovništva na njihovom području. Daleko najveći dio tih poslova po svojem sadržaju pripada skupini društvenih djelatnosti, pa budući da je riječ o razmjenskom odnosu između jedinica lokalne samouprave i njima pripadajućeg i gravitirajućeg stanovništva, logično se nameće nužnost primjene marketinga u tim poslovima, ponajprije u obliku marketinga društvenih djelatnosti, kao sastavnice društvenog, odnosno neprofitnog marketinga. Za nositelje društvenog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Marketing jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001. str. 167-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (2001) Marketing jedinica lokalne samouprave. U: Rocco, F. (ur.)Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija".
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {167-175}, keywords = {dru\v{s}tvene promjene, jedinice lokalne samouprave, marketing dru\v{s}tvenih djelatnosti, neprofitni marketing}, title = {Marketing jedinica lokalne samouprave}, keyword = {dru\v{s}tvene promjene, jedinice lokalne samouprave, marketing dru\v{s}tvenih djelatnosti, neprofitni marketing}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {167-175}, keywords = {local self-government units, non-profit marketing, social changes, social-affairs marketing}, title = {LocalSelf-Government Units'Marketing}, keyword = {local self-government units, non-profit marketing, social changes, social-affairs marketing}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font