Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865571

Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca


Hocenski, Verica; Hocenski, Željko
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 865571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
(Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction)

Autori
Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012, 152-157

Skup
12. hrvatska konferencija o kvaliteti i 3. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 10.05.2012. - 12.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice
(management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles)

Sažetak
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
165-0361621-2000 - Distribuirano računalno upravljanje u transportu i industrijskim pogonima (Hocenski, Željko, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Verica Hocenski (autor)

Avatar Url Željko Hocenski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hocenski, Verica; Hocenski, Željko
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hocenski, V. & Hocenski, Ž. (2012) Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca. U: Čehajić-Labaš, D. (ur.)12. hrvatska konferencija o kvaliteti.
@article{article, author = {Hocenski, Verica and Hocenski, \v{Z}eljko}, editor = {\v{C}ehaji\'{c}-Laba\v{s}, D.}, year = {2012}, pages = {152-157}, keywords = {sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, kerami\v{c}ke plo\v{c}ice}, title = {Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca}, keyword = {sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, kerami\v{c}ke plo\v{c}ice}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hocenski, Verica and Hocenski, \v{Z}eljko}, editor = {\v{C}ehaji\'{c}-Laba\v{s}, D.}, year = {2012}, pages = {152-157}, keywords = {management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles}, title = {Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction}, keyword = {management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font