Pregled bibliografske jedinice broj: 865571
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 865571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
(Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction)
Autori
Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
12. hrvatska konferencija o kvaliteti
/ Čehajić-Labaš, Dunja - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012, 152-157
Skup
12. hrvatska konferencija o kvaliteti i 3. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 10.05.2012. - 12.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice
(management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles)
Sažetak
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
165-0361621-2000 - Distribuirano računalno upravljanje u transportu i industrijskim pogonima (Hocenski, Željko, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek