Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 86548

Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda


Meler, Marcel
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 3-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 86548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda
(Role of Continental Economic Resources in Tourist Products' Formation)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 3-20

Skup
Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske",

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing hrane; proizvodnja i prerada hrane; turistički proizvod; turizam
(food marketing; food producing and processing; tourism; tourist product)

Sažetak
Budući da zapravo postoji snažna interaktivnost između turizma, s jedne strane, te poljoprivrede i prehrambene industrije, ali i ostalih gospodarskih grana i djelatnosti, s druge strane, očito je kako bitno treba ojačati efikasnost svih djelatnosti koje tvore sastavnice turističkih proizvoda, kako bi ovaj po svojoj kvaliteti, a potom i cijeni bio konkurentan kako za inozemne, tako i domaće turističke potrošače. Turizam u Republici Hrvatskoj bi sukladno tome morao postati kičma strategije izvozne ekspanzije, imajući pri tome u vidu nedvojbene prednosti koje se stječu, primjerice, izvozom hrane kroz turizam. Pritom se vrlo jednostavno može dokazati kako kontinentalni gospodarski resursi, poglavito oni iz područja proizvodnje i prerade hrane, te osobito oni iz Slavonije i Baranje, mogu, naravno uz odgovarajuće mjere ekonomske politike, odgovarajući marketing-pristup istraživanju potreba, te time i oblikovanju proizvodnih i prodajnih programa koji će biti utemeljeni na suvremenim tehnologijama, proizvesti outpute koji će u kvantitativnom smislu moći u potpunosti zadovoljiti potrebe turizma. Na taj način bi se postigli višestruki efekti, s jedne strane znakovito bi se ojačao ekonomski položaj prioritetnih gospodarskih grana, turizma i poljoprivrede, ali kroz multiplikacijski efekt i ostalih gospodarskih grana koje čine agregat turizma, bitno bi se uravnotežila i poboljšala platna bilanca zemlje, povećala uspješnost poslovanja komplementarno povezanih gospodarskih subjekata, povećala zaposlenost itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 3-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (2002) Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda. U: Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske".
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {3-20}, keywords = {marketing hrane, proizvodnja i prerada hrane, turisti\v{c}ki proizvod, turizam}, title = {Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turisti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {marketing hrane, proizvodnja i prerada hrane, turisti\v{c}ki proizvod, turizam}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Meler, M.}, year = {2002}, pages = {3-20}, keywords = {food marketing, food producing and processing, tourism, tourist product}, title = {Role of Continental Economic Resources in Tourist Products and \#39; Formation}, keyword = {food marketing, food producing and processing, tourism, tourist product}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font