Pregled bibliografske jedinice broj: 86548
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 3-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 86548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda
(Role of Continental Economic Resources in Tourist Products' Formation)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"
/ Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 3-20
Skup
Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske",
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing hrane; proizvodnja i prerada hrane; turistički proizvod; turizam
(food marketing; food producing and processing; tourism; tourist product)
Sažetak
Budući da zapravo postoji snažna interaktivnost između turizma, s jedne strane, te poljoprivrede i prehrambene industrije, ali i ostalih gospodarskih grana i djelatnosti, s druge strane, očito je kako bitno treba ojačati efikasnost svih djelatnosti koje tvore sastavnice turističkih proizvoda, kako bi ovaj po svojoj kvaliteti, a potom i cijeni bio konkurentan kako za inozemne, tako i domaće turističke potrošače. Turizam u Republici Hrvatskoj bi sukladno tome morao postati kičma strategije izvozne ekspanzije, imajući pri tome u vidu nedvojbene prednosti koje se stječu, primjerice, izvozom hrane kroz turizam. Pritom se vrlo jednostavno može dokazati kako kontinentalni gospodarski resursi, poglavito oni iz područja proizvodnje i prerade hrane, te osobito oni iz Slavonije i Baranje, mogu, naravno uz odgovarajuće mjere ekonomske politike, odgovarajući marketing-pristup istraživanju potreba, te time i oblikovanju proizvodnih i prodajnih programa koji će biti utemeljeni na suvremenim tehnologijama, proizvesti outpute koji će u kvantitativnom smislu moći u potpunosti zadovoljiti potrebe turizma. Na taj način bi se postigli višestruki efekti, s jedne strane znakovito bi se ojačao ekonomski položaj prioritetnih gospodarskih grana, turizma i poljoprivrede, ali kroz multiplikacijski efekt i ostalih gospodarskih grana koje čine agregat turizma, bitno bi se uravnotežila i poboljšala platna bilanca zemlje, povećala uspješnost poslovanja komplementarno povezanih gospodarskih subjekata, povećala zaposlenost itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija