Pregled bibliografske jedinice broj: 865328
Vizualni identitet i brendiranje grada
Vizualni identitet i brendiranje grada // Prva međunarodna konferencija "Očuvanje i unapređenje istorijskih gradova" / Zbornik radova / Vapa, Zoran (ur.).
Srijemski Karlovci: Pokrajinski zavod za zaštitu spomenika kulture Petrovaradin ; Opština Sremski Karlovci, 2014. str. 295-307
CROSBI ID: 865328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet i brendiranje grada
(Visual Identity and Town Branding)
Autori
Kalčić, Silva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prva međunarodna konferencija "Očuvanje i unapređenje istorijskih gradova" / Zbornik radova
Urednik/ci
Vapa, Zoran
Izdavač
Pokrajinski zavod za zaštitu spomenika kulture Petrovaradin ; Opština Sremski Karlovci
Grad
Srijemski Karlovci
Godina
2014
Raspon stranica
295-307
ISBN
978-86-80929-23-1
Ključne riječi
identitet grada ; brendiranje ; turizam ; kulturni turizam
(the identity of the city ; branding ; tourism ; cultural tourism)
Sažetak
Povijesne jezgre turističkih gradova u posljednja dva desetljeća ostaju prazne ljuske iako očuvane, restaurirane poput simbola − elegantnih školjki ispražnjenih od svog izvornog živog sadržaja. Ali ideolozi turističkog tržišta i neograničenog prometa nekretnina čini se namjerno previđaju da bez ljudi koji stvarno žive, rade, pate i raduju se u njima, ovi živopisni ostaci prošlosti ostaju samo goli simboli u mrtvom krajoliku. Stvaranje umjetničkih četvrti – iz napuštenih industrijskih zgrada u gradskim središtima – može proizvesti iznimno konfliktnu društvenu mješavinu, s raskolom između imućnih pojedinaca koji stanuju u obnovljenim gradskim središtima i građana lošijeg imovinskog stanja koji žive u oronulim unutarnjim gradskim područjima (Vijeće Europe, 1997), ako nije provedeno planski te na temelju sociološko-prostornih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam