Pregled bibliografske jedinice broj: 865303
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 207-214 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 865303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika
(Computers and Multimedia in Foreign Language Teaching as a Way to Overcome Barriers Between Teachers and Pupils/Students)
Autori
Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Škola bez slabih učenika
/ Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 207-214
ISBN
953-96140-9-0
Skup
Škola bez slabih učenika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
računalna i multimedijska nastava stranih jezika, barijere u nastavi stranih jezika, računalni alati, virtualne zajednice i virtualni identiteti, komunikacija
(multimedia in foreign language teaching, barriers in foreign language teaching, IT teaching aids, virtual communities and virtual identities, communication)
Sažetak
U ovom se radu razmatraju mogućnosti primjene računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava u svrhu olakšavanja pristupa učenika nastavnome gradivu s naglaskom na ona problematična mjesta u nastavi stranoga jezika na kojima niz barijera (psiholoških, socijalnih, jezičnih i interkulturalnih) koči normalan tijek nastavnoga procesa. Pritom žarište razmatranja predstavljaju određene odlike računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava, prije svega njihova anonimnost i individualnost, kao i mogućnost konstrukcije virtualnih identiteta, kao ona uporišta koja će učenicima omogućiti prevladavanje navedenih barijera. U skladu s ovim odlikama razmatra se uporaba pojedinih računalnih alata i drugih multimedijskih nastavnih sredstava s obzirom na njihovu funkcionalnu iskoristivost u nastavi stranoga jezika što između ostaloga olakšava komunikaciju između nastavnika i učenika te samih učenika i djelomično doprinosi ostvarenju strateškoga cilja - škole bez slabih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija