Pregled bibliografske jedinice broj: 865302
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 865302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
(Multimedia Teaching and Assessment and Self- assessment of Students on the Basis of the Synergetic Approach to Early Foreign Language Teaching)
Autori
Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
/ Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006, 295-305
ISBN
953-6965-08-9
Skup
Dijete i jezik danas: Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje učenika, transferacija znanja, sposobnosti i vještina
(teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills)
Sažetak
Autori u ovom radu polaze od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb