Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865302

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi


Engler, Tihomir; Mikulan, Krunoslav
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 865302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
(Multimedia Teaching and Assessment and Self- assessment of Students on the Basis of the Synergetic Approach to Early Foreign Language Teaching)

Autori
Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006, 295-305

ISBN
953-6965-08-9

Skup
Dijete i jezik danas: Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje učenika, transferacija znanja, sposobnosti i vještina
(teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills)

Sažetak
Autori u ovom radu polaze od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krunoslav Mikulan (autor)

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir; Mikulan, Krunoslav
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Engler, T. & Mikulan, K. (2006) Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi.
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Mikulan, Krunoslav}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {295-305}, keywords = {multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje u\v{c}enika, transferacija znanja, sposobnosti i vje\v{s}tina}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje u\v{c}enika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje u\v{c}enika, transferacija znanja, sposobnosti i vje\v{s}tina}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Osijeku, U\v{c}iteljski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Mikulan, Krunoslav}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {295-305}, keywords = {teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Multimedia Teaching and Assessment and Self- assessment of Students on the Basis of the Synergetic Approach to Early Foreign Language Teaching}, keyword = {teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Osijeku, U\v{c}iteljski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font