Pregled bibliografske jedinice broj: 865292
Strah od jezika i uspjeh u učenju stranih jezika u monolingvalne i bilingvalne djece u Međimurju
Strah od jezika i uspjeh u učenju stranih jezika u monolingvalne i bilingvalne djece u Međimurju // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 151-168 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 865292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strah od jezika i uspjeh u učenju stranih jezika u monolingvalne i bilingvalne djece u Međimurju
(Language Anxiety and Success in Learning Foreign Languages in Monoligual and Bilingual Children in the County of Medjimurje)
Autori
Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav ; Siročić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
/ Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006, 151-168
ISBN
953-6965-08-9
Skup
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
monolingvalni govornik, bilingvalni govornik, bilingvizam, strah od jezika, stanovništvo Međimurja, Romi
(monolingual speaker, bilingual speaker, bilingualism, self-concept, population of the county of Međimurje, Romany national minority)
Sažetak
Glavna je tema ovoga rada bilingvizam i mjesto i uloga straha od jezika kao važnog afektivno faktora u učenju stranih jezika. Na početku se rada daje kraći opis jezične situacije u Međimurju, potom se definira cilj ispitivanja, opisuju ispitanici i način provođenja ispitivanja. Na kraju se daje analiza dobivenih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb