Pregled bibliografske jedinice broj: 865130
Od inputa do ishoda
Od inputa do ishoda, 2017. (ekspertiza).
CROSBI ID: 865130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od inputa do ishoda
(From Inout to Outcoms)
Autori
Marko Palekčić
Izvornik
Hrvatski
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2017
Ključne riječi
Ključne riječi: Input, output, ishodi učenja, modeli kurikuluma, nova konfiguracija pedagoškog polja, cjelovita kurikularna teorija
(input, output, learning outcomes, curriculum models, new configuration of pedagogical field, comprehensive curriculum theory)
Sažetak
U tekstu se luči razlika između outputa i ishoda. Navode se obrazovno-politički motivirani pomaci u kurikularnim reformama. Zatim se ukratko prezentiraju dva modela izrade kurikuluma obzirom na output i ishode učenja (jedan orijentiran na output i drugi orijentiran na ishode učenja). U kakvom odnosu stoje modeli izrade kurikuluma i načini ispitivanja učenika: TIMSS i PISA je predmet razmatranja u trećem dijelu rada, a četvrti dio nosi naslov: Rezultati znanstvenih empirijskih istraživanja o uspješnosti modela reformi kurikuluma i posljedice za novu konfiguraciju pedagoškog polja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija