Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865130

Od inputa do ishoda


Marko Palekčić
Od inputa do ishoda, 2017. (ekspertiza).


CROSBI ID: 865130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od inputa do ishoda
(From Inout to Outcoms)

Autori
Marko Palekčić

Izvornik
Hrvatski

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza

Godina
2017

Ključne riječi
Ključne riječi: Input, output, ishodi učenja, modeli kurikuluma, nova konfiguracija pedagoškog polja, cjelovita kurikularna teorija
(input, output, learning outcomes, curriculum models, new configuration of pedagogical field, comprehensive curriculum theory)

Sažetak
U tekstu se luči razlika između outputa i ishoda. Navode se obrazovno-politički motivirani pomaci u kurikularnim reformama. Zatim se ukratko prezentiraju dva modela izrade kurikuluma obzirom na output i ishode učenja (jedan orijentiran na output i drugi orijentiran na ishode učenja). U kakvom odnosu stoje modeli izrade kurikuluma i načini ispitivanja učenika: TIMSS i PISA je predmet razmatranja u trećem dijelu rada, a četvrti dio nosi naslov: Rezultati znanstvenih empirijskih istraživanja o uspješnosti modela reformi kurikuluma i posljedice za novu konfiguraciju pedagoškog polja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Marko Palekčić
Od inputa do ishoda, 2017. (ekspertiza).
Marko Palekčić (2017) Od inputa do ishoda. hrvatski. Ekspertiza.
@unknown{unknown, year = {2017}, keywords = {Klju\v{c}ne rije\v{c}i: Input, output, ishodi u\v{c}enja, modeli kurikuluma, nova konfiguracija pedago\v{s}kog polja, cjelovita kurikularna teorija}, title = {Od inputa do ishoda}, keyword = {Klju\v{c}ne rije\v{c}i: Input, output, ishodi u\v{c}enja, modeli kurikuluma, nova konfiguracija pedago\v{s}kog polja, cjelovita kurikularna teorija} }
@unknown{unknown, year = {2017}, keywords = {input, output, learning outcomes, curriculum models, new configuration of pedagogical field, comprehensive curriculum theory}, title = {From Inout to Outcoms}, keyword = {input, output, learning outcomes, curriculum models, new configuration of pedagogical field, comprehensive curriculum theory} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font