Pregled bibliografske jedinice broj: 864687
PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“
PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“ // CONTEMPORARY MANAGEMENT CHALLENGES AND ORGANIZATIONAL SCIENCES Fourth international scientific conference / Prof. Cvetko Smilevski, Ph.D. (ur.).
Bitola: BAS Institut za menadžment, 2017. str. 563-581 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 864687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“
(A METHODOLOGY OF CONSTRUCTING THE SUBJECT CURRICULUM WITHIN THE PROJECT "3D DESIGN")
Autori
Čovo, Petar ; Perin, Višnja ; Bašić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CONTEMPORARY MANAGEMENT CHALLENGES AND ORGANIZATIONAL SCIENCES Fourth international scientific conference
/ Prof. Cvetko Smilevski, Ph.D. - Bitola : BAS Institut za menadžment, 2017, 563-581
ISBN
978-608-4729-06-8
Skup
МЕЃУНАРОДНА научна конференција Современите менаџерски предизвици и организациските науки
Mjesto i datum
Bitola, Sjeverna Makedonija, 02.11.2016. - 07.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikulum, metodologija 3D Dizajn
(curriculum, methodology, 3D Design)
Sažetak
U radu se daje prikaz metodologije za konstrukciju kurikuluma nastavnog predmeta. Konstrukcija kurikuluma temelji se kako na potrebama tržišta rada tako i na afinitetima i željama samih sudionika odgojno obrazovnog procesa. Metodologija je razvijena kroz projekt „3D Dizajn“. U razvoj kurikuluma, prema predloženoj metodologiji, uključeni su nastavnici, menadžment škole i sami učenici, budući polaznici programa. Primjenom ovakve metodologije moguće je redizajnirati predmetne kurikulume tako da uvažavaju potrebe tržišta rada, unaprjeđuju znanja i vještine učenika u skladu s percipiranim potrebama i njihovim afinitetima te istovremeno unaprijediti znanja i vještine nastavnika koji su odgovorni za njegovu provedbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Temeljne tehničke znanosti
Napomena
This paper presents a methodology for the design of the curriculum of the school subject. The design of the curriculum is based on the needs of the market of labor and the preferences and desires of the participants in the educational process. The methodology was developed through the project "3D Design". In the process of developing the curriculum, according to the proposed methodology, are included the teachers, the school management and the students themselves, as participants of the program. By applying this methodology it is possible to redesign the subject curricula so as to take into account the needs of the labor market, improve the knowledge and skills of students in accordance with their perceived needs and preferences and at the same time improve the knowledge and skills of teachers who are responsible for its implementation.