Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 864651

Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stoljeća


Češkić, Mirela
Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stoljeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 864651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stoljeća
(An Interdisciplinary Approach in Teaching Visual Arts: the Influence of the Pre- Raphaelites on Art and Culture of the 19th and 20th Centuries)

Autori
Češkić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.03

Godina
2017

Stranica
108

Mentor
Alviž, Josipa

Ključne riječi
predrafaeliti ; predmet Likovna umjetnost ; interdisciplinarnost ; metodičke vježbe ; projektna nastava ; srednjoškolsko obrazovanje
(Pre-Raphaelites ; visual art ; interdisciplinarity ; methodical exercises ; project- based learning ; secondary school education)

Sažetak
U ovome radu predstavljen je prijedlog projekta iz predmeta Likovna umjetnost za učenike drugog razreda gimnazije s dvogodišnjim programom Likovne umjetnosti i trećeg razreda gimnazije s četverogodišnjim programom Likovne umjetnosti. Projekt je posvećen predrafaelitima – skupini umjetnika koji su djelovali u Engleskoj od sredine do kraja 19. stoljeća, a čiji se utjecaj prepoznaje u umjetnosti i kulturi sve do danas. U radu je istaknuta važnost interdsciplinarnoga pristupa u suvremenoj nastavi Likovne umjetnosti. Interdisciplinarnim pristupom temi, gradivo Likovne umjetnosti se nastojalo povezati sa znanjima koja učenici usvajaju u okviru drugih predmeta, a uspostavljene korelacije protumačene su na primjeru odabranih likovnih djela. Za svaku od tema osmišljene su metodičke vježbe pomoću kojih učenici na zanimljiviji način kvalitetnije i lakše usvajaju gradivo. Kao odjek predrafaelita u umjetnosti i kulturi 20. stoljeća istaknuta je filmska umjetnost. Rad je zamišljen kao sadržajna nadopuna Nastavnoga plana i programa iz predmeta Likovna umjetnost u kojem se radi male satnice pojedine nastavne teme, poput umjetnosti predrafaelita, ne stignu obraditi na primjeren način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Češkić, Mirela
Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stoljeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Češkić, M. (2017) 'Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stoljeća', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}e\v{s}ki\'{c}, Mirela}, year = {2017}, pages = {108}, keywords = {predrafaeliti, predmet Likovna umjetnost, interdisciplinarnost, metodi\v{c}ke vje\v{z}be, projektna nastava, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje}, title = {Interdisciplinarnost u nastavi Likovne umjetnosti: utjecaj predrafaelita na umjetnost i kulturu 19. i 20. stolje\'{c}a}, keyword = {predrafaeliti, predmet Likovna umjetnost, interdisciplinarnost, metodi\v{c}ke vje\v{z}be, projektna nastava, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}e\v{s}ki\'{c}, Mirela}, year = {2017}, pages = {108}, keywords = {Pre-Raphaelites, visual art, interdisciplinarity, methodical exercises, project- based learning, secondary school education}, title = {An Interdisciplinary Approach in Teaching Visual Arts: the Influence of the Pre- Raphaelites on Art and Culture of the 19th and 20th Centuries}, keyword = {Pre-Raphaelites, visual art, interdisciplinarity, methodical exercises, project- based learning, secondary school education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font