Pregled bibliografske jedinice broj: 864358
Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti
Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 132-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 864358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti
(Integration and Partnership of Sciences and Arts)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Pažin Ilakovac, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
/ Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 132-143
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integracija, kurikulum, partnerstvo, umjetnost, znanost.
(integration, curriculum, partnerships, science and arts.)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je složena interakcija, prožeta znanošću i umjetnošću, individualnim interesima i potrebama te društvenim vrijednostima i postignućima, od školskih, kulturnih, umjetničkih, etičkih do praktičnih i životnih. Odnos pedagogije i umjetnosti uvijek je aktualan, a danas se još dodatno razmatra u okviru naglašenih dimenzija otvorenosti, pluralnosti i kreativnosti u humanističkom kurikulumu suvremene škole. Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti, gledano u školskome i društvenome okružju, razvija se multidisciplinarnim (okuplja discipline oko zajedničke teme), interdisciplinarnim (omogućuje integraciju i dijalog disciplina) i transdisciplinarnim (nadilazi discipline) pristupom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada prikazati tri osnovna oblika integracije kurikuluma (unutar jedne discipline, kros-disciplinarno te unutar i kros-disciplinarno sa stajališta učenika) u deset različitih modela i metodologija za povezivanje nastavnih planova i programa, ne potirući autonomiju i specifičnost pojedinoga predmeta. Rezultati kvalitativne analize integracije i partnerstva u znanosti i umjetnosti interpretirani su u kontekstu cjeloživotnoga učenja i prikazani grafički (slikovno) i s pripadajućim deskripcijama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek