Pregled bibliografske jedinice broj: 864353
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira // Poučak, 17 (2016), 65; 21-35 (recenziran, kratko priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 864353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira
(Design teaching unit "Nominal, relative and conformal interest rate" using ERR framework)
Autori
Akalović Antić, Josipa ; Harmina, Anita ; Milun, Toni
Izvornik
Poučak (1332-3008) 17
(2016), 65;
21-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
aktivno učenje matematike, ERR okvir, poučavanje matematike, suvremene tehnike poučavanja, kamatne stope
(active learning math, ERR framework, teaching math, contemporary teaching techniques, interest rates)
Sažetak
Često nastavnici matematike nove suvremene metodičko-didaktičke tehnike pou- čavanja smatraju neprimjenjivima u njihovoj nastavi, stoga je cilj ovog rada pokušati primijeniti takve tehnike na konkretnu nastavnu jedinicu. ERR je suvremena metodičko-didaktička metoda poučavanja koja se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U ovom radu opisana je izvedba nastavne jedinice “ Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa” iz predmeta Gospodarska matematika na prvoj godini prijediplomskog studija na Veleučilištu Vern’ u akademskoj godini 2011./2012. prema ERR okviru za poučavanje. U fazi evokacije korištene su tehnike vođeno gledanje te razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja korištene su tehnike vođeno gledanje i minipredavanja, a u fazi refleksije tehnike Vennov dijagram, razmisli i razmijeni u paru i vodiči za učenje (izvedba u obliku pitanja točno/netočno). Rezultat primjene ERR tehnike bio je bolje usvajanje gradiva i veća motiviranost studenata u odnosu na prethodne generacije koje su obrađivale istu lekciju na klasičan način. U nastavi je težište prebačeno s nastavnika na studente, a sama nastava bila je aktivna i raznovrsna. Takav način rada zahtijeva više promišljanja, kreativnosti i pripreme, no također čini nastavnika zadovoljnijim. Također, ispostavilo se kako je ERR okvir lako prilagoditi raznim sadržajima ako se učini jedan pomak od klasičnog promišljanja o temi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb ,
Sveučilište VERN, Zagreb