Pregled bibliografske jedinice broj: 863942
Klavirska početnica-most između nastavnika, instrumenta i učenika
Klavirska početnica-most između nastavnika, instrumenta i učenika // VI. International Scientific Conference - Book - communication – competence / KÖNYV – KOMMUNIKÁCIÓ- KOMPETENCIA– Subotica / Czékus Géza (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2012. str. 442-453 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 863942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Klavirska početnica-most između nastavnika,
instrumenta i učenika
(Beginner's textbook for piano teacher - bridge
between teachers, instrument and students)
Autori
Sabljar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
VI. International Scientific Conference - Book - communication – competence / KÖNYV – KOMMUNIKÁCIÓ- KOMPETENCIA– Subotica
/ Czékus Géza - Subotica : Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2012, 442-453
ISBN
978-86-87095-20-5
Skup
VI.International Scientific Conference - Book - communication– competence /Könyv -
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
klavirska pedagogija, klavirske početnice, suvremena nastava
(piano-pedagogy, piano-textbooks for begginers, modern teaching)
Sažetak
Učitelji klavira se u svome radu koriste klavirskim početnicama čiji sadržaj prezentiraju učenicima. Klavirske početnice su knjige mostovi između notnih zapisa, izgovorene učiteljeve riječi i reprodukcije zvuka, odnosno budućeg sviranja. Empirijski dio rada je istraživanje provedeno u najvećim glazbenim školama Osječko-baranjske županije, Vukovarsko- srijemske županije i Požeško-slavonske županije u Republici Hrvatskoj. Nastavnici su upitani o korištenju početnica, o njihovoj primjenjivosti i aktualnosti u modernom dobu. Cilj ovoga istraživanja je detaljna analiza stanja u suvremenom poučavanju klavira, primjenjivost postojećih klavirskih početnica u ovovremenoj nastavi. Namjera je bila prikupljanje informacija od učitelja klavira kojima se dobivaju važni podatci potrebni svakom budućem autoru nove početnice.
Izvorni jezik
Hrvatski