Pregled bibliografske jedinice broj: 863933
Didaktička problematika u suvremenoj nastavi glasovira
Didaktička problematika u suvremenoj nastavi glasovira // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 477-489 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 863933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktička problematika u suvremenoj nastavi glasovira
(The Contemporary Didactic Problems in Piano Teaching)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
/ Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 477-489
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
1. Međunarodni znanstveni u umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazba, glasovir, klavir, didaktika, individualna nastava
(music, piano, piano pedagogy, didactics, individual lessons)
Sažetak
Sagledamo li poduku glasovira u dijakronijskom smislu, jasno je da se ona mijenjala kroz gotovo dvjesto godina, uvijek u skladu sa suvremenim zahtjevima društva koji su često bili uzrokovani tehnološkim napretkom i različitim socijalno-društvenim čimbenicima. Logično je pretpostaviti da i naše vrijeme donosi nove izazove koji će utjecati na poduku – nastavu glasovira u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, pa je nužno sagledati najzastupljenije didaktičke probleme s kojima se susreću nastavnici glasovira u glazbenim školama. Krenemo li od osnovnih zakonitosti opće pedagogije i didaktike, primijenivši ih na individualnu nastavu glasovira, kritičkim i komparativnim metodama definirat ćemo osnovna pitanja koja obuhvaćaju prepoznavanje glazbene nadarenosti, početak glazbene poduke, planiranje individualizirane nastave, motiviranje učenika, stvaranje radno-produktivne atmosfere, problematiku adekvatne evaluacije u glazbi te osnovne metode rada i integracije suvremenih didaktičko-tehnoloških sredstava u nastavu glasovira. Osvještavanjem problematike i interpretiranjem rezultata nastoji se pomoći klavirskim pedagozima da svoj poziv shvate kao kreativan čin kojim, proniknuvši u bit muziciranja doprinose razvoju mladih glazbenika – budućih reproduktivnih umjetnika profesionalaca i ljubitelja-konzumenata umjetničke glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti