Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863756

Rad učitelja hrvatskog jezika s darovitim učenicima


Borić, Edita; Stanić, Ivana; Borić, Ivana
Rad učitelja hrvatskog jezika s darovitim učenicima // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Smiljana, Zrilić (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 205-215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 863756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rad učitelja hrvatskog jezika s darovitim učenicima
(Croatian language teachers̛̛ work gifted students)

Autori
Borić, Edita ; Stanić, Ivana ; Borić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Smiljana, Zrilić - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016, 205-215

ISBN
978-953-331-135-7

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Savremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 26.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti, oblici npodrške, redovna nastava, verbalno-lingvistička ineteligencija
(verbal-linguistic intelligence, mentoring, forms of support, regular classes, extracurricular activities)

Sažetak
U škole Republike Hrvatske uključena su djeca koja iskazuju potencijalnu darovitost za različita područja. Nakon utvrđene razine darovitosti kod učenika za pojedino područje učitelji individualiziranim pristupom utječu na razvijanje znanja, umjeća i sposobnosti istih. Tu je neizostavna izrada godišnjih i mjesečnih planova i programa s jasno istaknutim ciljevima, načinima i postupcima rada kao i ostvarenim rezultatima u mjesečnim planovima. Zato će učitelj i daroviti učenik najbolje rezultate ostavriti mentorskim radom. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi način rada učitelja hrvatskog jezika s učenicima koji pokazuju iznadprosječne sposobnosti upotrebe riječi u govoru i pisanju, tj. s darovitim učenicima koji pokazuju iznadprosječno razvijenu verbalno-lingvističku inteligenciju. U radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja provedenog sredinom 2015. na uzorku 162 učitelja hrvatskog jezika. Učitelji kao dominantne oblike podrške u redovnoj nastavi za učenike s iznadprosječnom verbalno- lingvističkom inteligencijom navode proširivanje nastavnih sadržaja i povećanje količine zadataka. Izvan redovne nastave s takvim učenicima kao dominantne oblike podrške navode različite dodatne aktivnosti, smotre i natjecanja. Dobiveni rezultati upućuju da unatoč zakonskim odredbama i ciljevima, učitelji hrvatskog jezika ne pružaju potrebnu i odgovarajuću podršku učenicima koji pokazuju iznadprosječnu verbalno-lingvističku inteligenciju. Cjeloživotnim usavršavanjem učitelja u području rada s darovitim učenicima potrebno je uključiti suvremene teorijske koncepte darovitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Borić Letica (autor)

Avatar Url Ivana Stanić (autor)

Avatar Url Edita Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Stanić, Ivana; Borić, Ivana
Rad učitelja hrvatskog jezika s darovitim učenicima // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Smiljana, Zrilić (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 205-215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E., Stanić, I. & Borić, I. (2016) Rad učitelja hrvatskog jezika s darovitim učenicima. U: Smiljana, Z. (ur.)Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Stani\'{c}, Ivana and Bori\'{c}, Ivana}, editor = {Smiljana, Z.}, year = {2016}, pages = {205-215}, keywords = {izvannastavne aktivnosti, oblici npodr\v{s}ke, redovna nastava, verbalno-lingvisti\v{c}ka ineteligencija}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Rad u\v{c}itelja hrvatskog jezika s darovitim u\v{c}enicima}, keyword = {izvannastavne aktivnosti, oblici npodr\v{s}ke, redovna nastava, verbalno-lingvisti\v{c}ka ineteligencija}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Stani\'{c}, Ivana and Bori\'{c}, Ivana}, editor = {Smiljana, Z.}, year = {2016}, pages = {205-215}, keywords = {verbal-linguistic intelligence, mentoring, forms of support, regular classes, extracurricular activities}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Croatian language teachers̛̛ work gifted students}, keyword = {verbal-linguistic intelligence, mentoring, forms of support, regular classes, extracurricular activities}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font