Pregled bibliografske jedinice broj: 863635
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015 (monografija)
CROSBI ID: 863635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i
Hercegovine
(Strategic guidelines for branding of Bosnia and
Herzegovina)
Autori
Skoko, Božo
Ostali urednici
Topić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb
Grad
Sarajevo
Godina
2015
Stranica
128
ISBN
978-9958-884-35-1
Ključne riječi
Bosna i Hercegovina ; brendiranje ; identitet ; imidž ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
(Bosnia and Herzegovina ; branding ; identity ; image ; Croats ; Bosniaks ; Serbs)
Sažetak
U ovoj publikaciji ćete pronaći temeljit pregled ključnih teorija, strategija i taktika u brendiranju država, potom rezultate niza istraživanja o identitetu i imidžu Bosne i Hercegovine, ključna razmišljanja građana Bosne i Hercegovine o sadašnjosti i budućnosti ove države, te stajališta vodećih bosanskohercegovačkih i inozemnih stručnjaka o mogućnostima, potencijalima i preprekama na putu eventualnog brendiranja BiH, kao i svojevrsni katalog identitetskih potencijala Bosne i Hercegovine i njezinih naroda. Knjiga predstavlja konkretne upute i alate za pristup brendiranju države i nezaobilazno štivo prilikom promišljanja bolje budućnosti Bosne i Hercegovine i njezinih stanovnika te planiranju konkretnog procesa brendiranja, koji je pak neophodan želi li ova država zauzeti kvalitetnije mjesto na međunarodnoj političkoj i ekonomskoj pozornici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti