Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863635

Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine


Skoko, Božo
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015 (monografija)


CROSBI ID: 863635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine
(Strategic guidelines for branding of Bosnia and Herzegovina)

Autori
Skoko, Božo

Ostali urednici
Topić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb

Grad
Sarajevo

Godina
2015

Stranica
128

ISBN
978-9958-884-35-1

Ključne riječi
Bosna i Hercegovina ; brendiranje ; identitet ; imidž ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
(Bosnia and Herzegovina ; branding ; identity ; image ; Croats ; Bosniaks ; Serbs)

Sažetak
U ovoj publikaciji ćete pronaći temeljit pregled ključnih teorija, strategija i taktika u brendiranju država, potom rezultate niza istraživanja o identitetu i imidžu Bosne i Hercegovine, ključna razmišljanja građana Bosne i Hercegovine o sadašnjosti i budućnosti ove države, te stajališta vodećih bosanskohercegovačkih i inozemnih stručnjaka o mogućnostima, potencijalima i preprekama na putu eventualnog brendiranja BiH, kao i svojevrsni katalog identitetskih potencijala Bosne i Hercegovine i njezinih naroda. Knjiga predstavlja konkretne upute i alate za pristup brendiranju države i nezaobilazno štivo prilikom promišljanja bolje budućnosti Bosne i Hercegovine i njezinih stanovnika te planiranju konkretnog procesa brendiranja, koji je pak neophodan želi li ova država zauzeti kvalitetnije mjesto na međunarodnoj političkoj i ekonomskoj pozornici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015 (monografija)
Skoko, B. (2015) Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo, Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb.
@book{book, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, collectioneditor = {Topi\'{c}, Tanja}, year = {2015}, pages = {128}, keywords = {Bosna i Hercegovina, brendiranje, identitet, imid\v{z}, Hrvati, Bo\v{s}njaci, Srbi}, isbn = {978-9958-884-35-1}, title = {Strate\v{s}ke smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine}, keyword = {Bosna i Hercegovina, brendiranje, identitet, imid\v{z}, Hrvati, Bo\v{s}njaci, Srbi}, publisher = {Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb}, publisherplace = {Sarajevo} }
@book{book, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, collectioneditor = {Topi\'{c}, Tanja}, year = {2015}, pages = {128}, keywords = {Bosnia and Herzegovina, branding, identity, image, Croats, Bosniaks, Serbs}, isbn = {978-9958-884-35-1}, title = {Strategic guidelines for branding of Bosnia and Herzegovina}, keyword = {Bosnia and Herzegovina, branding, identity, image, Croats, Bosniaks, Serbs}, publisher = {Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb}, publisherplace = {Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font