Pregled bibliografske jedinice broj: 863446
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 863446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja i polazak
djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove
kurikularne reforme
(Teacher competencies and child
starting CSE in the light of a new
curricular reform)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), 3;
423-440
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
analiza sadržaja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu školu, učiteljski studijski programi
(content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs)
Sažetak
Pedagogija početak formalnog školovanja prepoznaje kao značajan trenutak djetetova života koje je razvojno izrazito bitno, a ujedno i jedno od stresnijih u djetinjstvu. Polasku u osnovnu školu može se pristupiti kroz različito shvaćanje djeteta što je dovelo do nedostatka konsenzusa i temeljnog razumijevanja procesa polaska. U Republici Hrvatskoj nova kurikularna reforma kao jedan od svojih bitnijih reformskih postupaka uzima snižavanje dobne granice za polazak djeteta u osnovnu školu. U ovom radu prezentirat će se osnovne teorijske postavke o procesu polaska u osnovnu školu te će se istaknuti uloga visokoškolskih ustanova u rješavanju problema i izazova koji stoje pred hrvatskim obrazovnim sustavnom prihvaćanjem snižavanja dobne granice djeteta za polazak u osnovnu školu. Analizom sadržaja učiteljskih studijskih programa u Republici Hrvatskoj ukazalo se na potrebu usklađivanja studijskih programa s potrebama budućih učitelja za kvalitetan rad s djecom predškolske, odnosno rane školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts