Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863446

Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme


Somolanji Tokić, Ida
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 863446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme
(Teacher competencies and child starting CSE in the light of a new curricular reform)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 3; 423-440

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
analiza sadržaja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu školu, učiteljski studijski programi
(content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs)

Sažetak
Pedagogija početak formalnog školovanja prepoznaje kao značajan trenutak djetetova života koje je razvojno izrazito bitno, a ujedno i jedno od stresnijih u djetinjstvu. Polasku u osnovnu školu može se pristupiti kroz različito shvaćanje djeteta što je dovelo do nedostatka konsenzusa i temeljnog razumijevanja procesa polaska. U Republici Hrvatskoj nova kurikularna reforma kao jedan od svojih bitnijih reformskih postupaka uzima snižavanje dobne granice za polazak djeteta u osnovnu školu. U ovom radu prezentirat će se osnovne teorijske postavke o procesu polaska u osnovnu školu te će se istaknuti uloga visokoškolskih ustanova u rješavanju problema i izazova koji stoje pred hrvatskim obrazovnim sustavnom prihvaćanjem snižavanja dobne granice djeteta za polazak u osnovnu školu. Analizom sadržaja učiteljskih studijskih programa u Republici Hrvatskoj ukazalo se na potrebu usklađivanja studijskih programa s potrebama budućih učitelja za kvalitetan rad s djecom predškolske, odnosno rane školske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Somolanji Tokić, I. (2016) Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (3), 423-440.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2016}, pages = {423-440}, keywords = {analiza sadr\v{z}aja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu \v{s}kolu, u\v{c}iteljski studijski programi}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Kompetencije u\v{c}itelja i polazak djeteta u osnovnu \v{s}kolu u svjetlu nove kurikularne reforme}, keyword = {analiza sadr\v{z}aja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu \v{s}kolu, u\v{c}iteljski studijski programi} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2016}, pages = {423-440}, keywords = {content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Teacher competencies and child starting CSE in the light of a new curricular reform}, keyword = {content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font