Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863423

Razlike u stavovima i motivaciji za učenje engleskoga jezika jezika među studentima koji stručne kolegije slušaju na hrvatskome i studentima koji biraju stručne kolegije na engleskome


Kabalin Borenić, Višnja
Razlike u stavovima i motivaciji za učenje engleskoga jezika jezika među studentima koji stručne kolegije slušaju na hrvatskome i studentima koji biraju stručne kolegije na engleskome // II. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = II. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2018. str. 80-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 863423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u stavovima i motivaciji za učenje engleskoga jezika jezika među studentima koji stručne kolegije slušaju na hrvatskome i studentima koji biraju stručne kolegije na engleskome
(Differences in attitudes and L2 motivation of students who attend a number of professional courses in English and students who attend all courses in Croatian)

Autori
Kabalin Borenić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
II. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = II. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017. - 18.02.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
engleski kao jezik struke, kolegiji na engleskome jeziku, motivacija, stavovi, visoko obrazovanje
(ESP, motivation, attitudes, higher education)

Sažetak
Dosadašnja psiholingvistička i sociolingvistička istraživanja pokazala su da globalizacija snažno utječe na afektivnu osnovu i ciljeve učenja engleskoga jezika. Globalizaciju prati i jezična globalizacija, a anglizacija visokog obrazovanja istovremeno je uzrok i posljedica tog procesa. Naše istraživanje utjecaja sociokulturnog i političkog makrokonteksta na učenje engleskoga kao jezika struke u visokom obrazovanju provedeno je u razdoblju od 2009. do 2013. na velikom uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Podaci prikupljeni trodjelnim pilotiranim upitnikom koji je autorica prilagodila ciljevima i kontekstu istraživanja podvrgnuti su faktorskoj analizi kako bi se dobio uvid u stavove i motivaciju za učenje engleskoga kao jezika struke na ekonomskom fakultetu. Istraživanje je obuhvatilo studente koji su studirali na hrvatskome jeziku (N=700) i studente koji su po vlastitom izboru upisivali i stručne kolegije na engleskome jeziku (N=81). Primjenom t-testova za nezavisne uzorke utvrđeno je da se dva poduzorka značajno razlikuju u pogledu nekih stavova prema engleskome jeziku, tipu motivacije i trudu koji studenti ulažu u usvajanje određenih jezičnih znanja i vještina. Iz tih spoznaja proizlaze korisne smjernice za nastavu engleskoga kao jezika struke na fakultetima. Razumijevanje afektivne osnove i ciljeva učenja u skupini studenata koji biraju stručne kolegije na engleskome jeziku važno je i u kontekstu činjenice da planovi za internacionalizaciju hrvatskih sveučilišta i globalni trendovi u visokome obrazovanju vode do porasta broja kolegija/studijskih programa na engleskome jeziku i broja domaćih studenata koji se odlučuju upisati ih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Kabalin Borenić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kabalin Borenić, Višnja
Razlike u stavovima i motivaciji za učenje engleskoga jezika jezika među studentima koji stručne kolegije slušaju na hrvatskome i studentima koji biraju stručne kolegije na engleskome // II. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = II. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2018. str. 80-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kabalin Borenić, V. (2018) Razlike u stavovima i motivaciji za učenje engleskoga jezika jezika među studentima koji stručne kolegije slušaju na hrvatskome i studentima koji biraju stručne kolegije na engleskome. U: Omrčen, D. & Krakić, A. (ur.)II. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = II. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke.
@article{article, author = {Kabalin Boreni\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2018}, pages = {80-93}, keywords = {engleski kao jezik struke, kolegiji na engleskome jeziku, motivacija, stavovi, visoko obrazovanje}, title = {Razlike u stavovima i motivaciji za u\v{c}enje engleskoga jezika jezika me\dju studentima koji stru\v{c}ne kolegije slu\v{s}aju na hrvatskome i studentima koji biraju stru\v{c}ne kolegije na engleskome}, keyword = {engleski kao jezik struke, kolegiji na engleskome jeziku, motivacija, stavovi, visoko obrazovanje}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kabalin Boreni\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2018}, pages = {80-93}, keywords = {ESP, motivation, attitudes, higher education}, title = {Differences in attitudes and L2 motivation of students who attend a number of professional courses in English and students who attend all courses in Croatian}, keyword = {ESP, motivation, attitudes, higher education}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font