Pregled bibliografske jedinice broj: 863315
Suvremene metoda proučavanja u vojnom obrazovanju
Suvremene metoda proučavanja u vojnom obrazovanju // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Ddidaktički izazovi II – Je li novo staro? : knjiga sažetaka = International academic and professional conference Didactic Challengers II - Is New the same as old? : abstracts = Internationale wissenschaftliche Fachkonferenz DidaktischeE Herausforderungen II – Ist das Alte wie das Neue? : Zusammenfassungen / Peko, Anđelka (ur.).
Osijek: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2016. str. 60-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 863315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene metoda proučavanja u vojnom obrazovanju
(Modern Teaching Methods in Military Education)
Autori
Kozina, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Ddidaktički izazovi II – Je li novo staro? : knjiga sažetaka = International academic and professional conference Didactic Challengers II - Is New the same as old? : abstracts = Internationale wissenschaftliche Fachkonferenz DidaktischeE Herausforderungen II – Ist das Alte wie das Neue? : Zusammenfassungen
/ Peko, Anđelka - Osijek : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2016, 60-61
Skup
Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Ddidaktički izazovi II – Je li novo staro?
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.05.2016. - 21.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kombinirano učenje (blended learning), posebnost vojnog školovanja, suvremene metode poučavanja, vojno obrazovanje
(blended learning, distinct characteristics of military education, modern educational methods, military education.)
Sažetak
Časnici i dočasnici koji dolaze na vojno školovanje odrasle su osobe te se prilikom njihova poučavanja nužno koristiti pravila koja se odnose na obrazovanje odraslih. Obrazovanje odraslih najdulja je faza odgojno-obrazovnog procesa, bez obzira na to je li riječ o formalnom, neformalnom ili informalnom obrazovanju. Iako se kaže da časnici i dočasnici “polaze školu”, to ne znači da će njihovo školovanje biti organizirano i provedeno jednako kao i u civilnim institucijama. Školovanje djelatnih vojnih osoba nije samo stvar pojedinca, nego se javlja i interes postrojbi koje ih upućuju. Časnicima i dočasnicima kao odraslim osobama više odgovara individualni rad, rad u paru ili rad u manjim grupama gdje mogu doći do izražaja aktivnim sudjelovanjem. Upravo stoga provedba nastave u vojnim školama mora se posebno planirati. Gledajući na to da su odrasle osobe naviknute na samostalan rad, nastavnici bi trebali primjenjivati metode u kojima polaznici samostalnim radom mogu doći do rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija