Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863262

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju


Diković, Marina
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 4; 539-558 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 863262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju
(Teaching and Learning Methods in Curricular Approach of the Citizenship Education)

Autori
Diković, Marina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 4; 539-558

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
aktivno poučavanje, mišljenje učitelja, suradničko učenje, vještine, znanje
(active teaching, teachers' opinion, cooperative learning, skills, knowledge)

Sažetak
Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 4; 539-558 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Diković, M. (2016) Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (4), 539-558.
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2016}, pages = {539-558}, keywords = {aktivno pou\v{c}avanje, mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, vje\v{s}tine, znanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Metode pou\v{c}avanja i u\v{c}enja u kurikulumskome pristupu gra\djanskom odgoju i obrazovanju}, keyword = {aktivno pou\v{c}avanje, mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, vje\v{s}tine, znanje} }
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2016}, pages = {539-558}, keywords = {active teaching, teachers' opinion, cooperative learning, skills, knowledge}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Teaching and Learning Methods in Curricular Approach of the Citizenship Education}, keyword = {active teaching, teachers' opinion, cooperative learning, skills, knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font