Pregled bibliografske jedinice broj: 863228
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 863228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora
(Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space)
Autori
Lach, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2017
Stranica
49
Mentor
Spevec, Dubravka
Ključne riječi
slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske
(blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia)
Sažetak
Mali je broj autora pisao o primjeni slijepih karata u nastavi geografije. Ta činjenica govori kako se radi o nedovoljno korištenom nastavnom sredstvu u nastavi geografije. Upravo slijepe karte mogu u nastavi geografije poslužiti kao odlično sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora. Cilj rada jest provjeriti kako učestalost upotrebe slijepih karata kao nastavnog sredstva u nastavi geografije pridonosi boljem razvoju geografskih vještina i znanja učenika. Rad se temelji na anketnom istraživanju provedenom na uzorku od 169 učenika četvrtih razreda gimnazija u Virovitici i Slatini, a anketnim je upitnikom provjeravana usvojenost nastavnih sadržaja iz geografije Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno kako je razina učeničkog poimanja prostora manja u odnosu na činjenično znanje za iste odgojno-obrazovne ishode. Sukladno rezultatima, vidljiva je potreba za češćom upotrebom slijepih karata u nastavi geografije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Dubravka Spevec
(mentor)