Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 863228

Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora


Lach, Stjepan
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 863228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora
(Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space)

Autori
Lach, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.02

Godina
2017

Stranica
49

Mentor
Spevec, Dubravka

Ključne riječi
slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske
(blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia)

Sažetak
Mali je broj autora pisao o primjeni slijepih karata u nastavi geografije. Ta činjenica govori kako se radi o nedovoljno korištenom nastavnom sredstvu u nastavi geografije. Upravo slijepe karte mogu u nastavi geografije poslužiti kao odlično sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora. Cilj rada jest provjeriti kako učestalost upotrebe slijepih karata kao nastavnog sredstva u nastavi geografije pridonosi boljem razvoju geografskih vještina i znanja učenika. Rad se temelji na anketnom istraživanju provedenom na uzorku od 169 učenika četvrtih razreda gimnazija u Virovitici i Slatini, a anketnim je upitnikom provjeravana usvojenost nastavnih sadržaja iz geografije Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno kako je razina učeničkog poimanja prostora manja u odnosu na činjenično znanje za iste odgojno-obrazovne ishode. Sukladno rezultatima, vidljiva je potreba za češćom upotrebom slijepih karata u nastavi geografije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Spevec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lach, Stjepan
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Lach, S. (2017) 'Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lach, Stjepan}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske}, title = {Slijepe karte kao sredstvo za provjeru u\v{c}eni\v{c}kog poimanja prostora}, keyword = {slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lach, Stjepan}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia}, title = {Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space}, keyword = {blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font