Pregled bibliografske jedinice broj: 862959
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji // Kineziologija - sadašnjost i budućnost / Dragan Milanović (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 141-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 862959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji
(The role and importance of marketing in kinesiology)
Autori
Ivan Novak
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kineziologija - sadašnjost i budućnost
/ Dragan Milanović - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 141-143
ISBN
953-6378-16-7
Skup
1. međunarodna znanstvene konferencija Kineziologija - sadašnjost i budućnost
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 25.09.1997. - 28.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanost u sportu, koncepcija marketinga, kineziologija
(sports science, concept of marketing, kinesiology)
Sažetak
Rad ukazuje na nužnost primjene različitih znanstvenih disciplina u sportu i kineziologiji te na interdisciplinarnu mogućnost primjene koncepta marketinga. Sa gospodarskog gledišta značenje, utjecaj i primjena ekonomskih znanosti u sportu je nužnost i potreba svih subjekata bez obzira na prevladavajući model financiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija