Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862959

Uloga i značaj marketinga u kineziologiji


Ivan Novak
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji // Kineziologija - sadašnjost i budućnost / Dragan Milanović (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 141-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 862959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji
(The role and importance of marketing in kinesiology)

Autori
Ivan Novak

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kineziologija - sadašnjost i budućnost / Dragan Milanović - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 141-143

ISBN
953-6378-16-7

Skup
1. međunarodna znanstvene konferencija Kineziologija - sadašnjost i budućnost

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 25.09.1997. - 28.09.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
znanost u sportu, koncepcija marketinga, kineziologija
(sports science, concept of marketing, kinesiology)

Sažetak
Rad ukazuje na nužnost primjene različitih znanstvenih disciplina u sportu i kineziologiji te na interdisciplinarnu mogućnost primjene koncepta marketinga. Sa gospodarskog gledišta značenje, utjecaj i primjena ekonomskih znanosti u sportu je nužnost i potreba svih subjekata bez obzira na prevladavajući model financiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Novak
Uloga i značaj marketinga u kineziologiji // Kineziologija - sadašnjost i budućnost / Dragan Milanović (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 141-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ivan Novak (1997) Uloga i značaj marketinga u kineziologiji. U: Dragan Milanović (ur.)Kineziologija - sadašnjost i budućnost.
@article{article, year = {1997}, pages = {141-143}, keywords = {znanost u sportu, koncepcija marketinga, kineziologija}, isbn = {953-6378-16-7}, title = {Uloga i zna\v{c}aj marketinga u kineziologiji}, keyword = {znanost u sportu, koncepcija marketinga, kineziologija}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, year = {1997}, pages = {141-143}, keywords = {sports science, concept of marketing, kinesiology}, isbn = {953-6378-16-7}, title = {The role and importance of marketing in kinesiology}, keyword = {sports science, concept of marketing, kinesiology}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font