Pregled bibliografske jedinice broj: 862956
Menadžment, financiranje i marketing zagrebačkog sporta
Menadžment, financiranje i marketing zagrebačkog sporta // Stanje i perspektive zagrebačkog sporta / Dragan Milanović (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 119-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 862956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment, financiranje i marketing zagrebačkog sporta
(Management, finance and marketing of sport in the city of Zagreb)
Autori
Mato Bartoluci, Damir Škaro, Ivan Novak
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stanje i perspektive zagrebačkog sporta
/ Dragan Milanović - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2001, 119-124
ISBN
953-6378-29-9
Skup
10. Zagrebački sajam sporta i nautike - Stanje i perspektive zagrebačkog sporta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2001. - 24.02.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
menadžment u sportu, financiranje sporta, sportski marketing
(sports management, financing sports, sports marketing)
Sažetak
Rad je podjeljen u tri bitna segmenta - upravljanje u sportu, izvore financiranja u sportu i ulogu sportskog marketinga za djelatnost sporta. U prvom djelu opisuje se ulogu procesa upravljanja u sportu kao poslovnoj djelatnosti te navodi širinu mogućih upravljačkih funkcija u sportu. Analiza financiranja sporta je druga cjelina rada i navodi tri moguća modela financiranja. Treća cjelina opisuje sportski marketing i njegovu ulogu u funkciji organizacije i ukupnog poslovanja sportskih subjekata te utjecaj na prihodne stavke tih subjekata. ABSTRACT: Paper is divided into three key segments - the management of the sport, funding sources in sport and the role of sports marketing for the sports business activities. The first part describes the role of management process in sport as business activity and provides the breadth of possible managerial functions in the sport. Analysis of financing sports is the second part of the paper and lists three possible funding models. The third section describes the sports marketing and its impact on the function of sports organizations, on the overall business operations of sports entities and the impact on revenue of these business entities.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija