Pregled bibliografske jedinice broj: 862943
UPRAVLJANJE ODRŽIVOM GRADNJOM SPORTSKIH OBJEKATA U TURIZMU
UPRAVLJANJE ODRŽIVOM GRADNJOM SPORTSKIH OBJEKATA U TURIZMU // Stručni kadrovi u turizmu i sportu / Nevenka Breslauer (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2010. str. 258-268 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 862943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE ODRŽIVOM GRADNJOM SPORTSKIH OBJEKATA U TURIZMU
(MANAGEMENT OF SUSTAINABLE CONSTRUCTION OF SPORTS FACILITIES IN TOURISM DEVELOPMENT)
Autori
Ivan Novak ; Manuela Novak
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stručni kadrovi u turizmu i sportu
/ Nevenka Breslauer - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2010, 258-268
Skup
1. hrvatski znanstveno-stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.03.2010. - 20.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing, motivi dolaska, sportsko-rekreacijski objekti, održiva gradnja
(marketing, arrival motifs, sports-recreational facilities, sustainable construction)
Sažetak
Razmatrajući problem ekonomskih aspekata održive gradnje sportskih objekata u funkciji razvoja turizma s gledišta marketinške koncepcije, isti se nužno povezuje s turističkom potražnjom koja pokazuje kako motivi dolaska turista u različite destinacije ovise o sukladnosti ponude neke destinacije i sklonosti potrošača. U tom smislu neki motivi putovanja u neku turističku destinaciju vezani su i uz sportsko-rekreacijske sadržaje. Sa strane potražnje turisti željni aktivnog odmora traže turističke destinacije s ponudom koja će zadovoljiti njihove potrebe. Sa strane ponude turističke destinacije morale bi sve više ulagati u mnogobrojne sadržaje aktivnih odmora, koji sadržaji su u vrijeme izvan sezone nositelji i generatori mnogobrojnih troškova. Iz tog razloga održiva gradnja takvih objekata naprosto je nužnost bez obzira na više troškove u kratkom roku. ABSTRACT: Considering the problem of economic aspects of sustainable construction of sports facilities in tourism development from marketing concept standpoint, it is necessary to link problem with tourist demand, which shows that the arrival motifs to different destinations depending on the compliance offer of some destinations and preferences of consumers. In this sense, some motifs of travel to a tourist destination are connected with sports and recreational facilities. From the standpoint of demand, tourists who want an active vacation are looking for destinations that will satisfy their needs. From the standpoint of supply, a tourist destination has to invest more in numerous of facilities for active vacation, which facilities are however, during the off-season, carriers, and generators of many costs. For this reason, sustainable construction of such facilities is a necessity, regardless of higher costs in the short term.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija