Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862932

Primjena marketinga u sportu


Ivan Novak; Mato Bartoluci
Primjena marketinga u sportu // Ekonomika i menadžment sporta / Mato Bartoluci (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 1997. str. 228-255


CROSBI ID: 862932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketinga u sportu
(Application of marketing in sport)

Autori
Ivan Novak ; Mato Bartoluci

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomika i menadžment sporta

Urednik/ci
Mato Bartoluci

Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Grad
Zagreb

Godina
1997

Raspon stranica
228-255

ISBN
953-154-098-5

Ključne riječi
sportski marketing miks, primjena sportskog marketinga, sponzorstva u sportu
(sports marketing mix, application of sports marketing, sponsorship in sports)

Sažetak
Chapter describes the distinctive role of marketing in sport i.e. for the sports business, the role of sports marketing mix elements for the business operations, the role of range of appliance of sports marketing for businesses in sports and sports-related businesses and the role of sponsorship in sport.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)

Avatar Url Mato Bartoluci (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Novak; Mato Bartoluci
Primjena marketinga u sportu // Ekonomika i menadžment sporta / Mato Bartoluci (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 1997. str. 228-255
Ivan Novak & Mato Bartoluci (1997) Primjena marketinga u sportu. U: Mato Bartoluci (ur.) Ekonomika i menadžment sporta. Zagreb, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), str. 228-255.
@inbook{inbook, year = {1997}, pages = {228-255}, keywords = {sportski marketing miks, primjena sportskog marketinga, sponzorstva u sportu}, isbn = {953-154-098-5}, title = {Primjena marketinga u sportu}, keyword = {sportski marketing miks, primjena sportskog marketinga, sponzorstva u sportu}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, year = {1997}, pages = {228-255}, keywords = {sports marketing mix, application of sports marketing, sponsorship in sports}, isbn = {953-154-098-5}, title = {Application of marketing in sport}, keyword = {sports marketing mix, application of sports marketing, sponsorship in sports}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font