Pregled bibliografske jedinice broj: 862932
Primjena marketinga u sportu
Primjena marketinga u sportu // Ekonomika i menadžment sporta / Mato Bartoluci (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 1997. str. 228-255
CROSBI ID: 862932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u sportu
(Application of marketing in sport)
Autori
Ivan Novak ; Mato Bartoluci
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomika i menadžment sporta
Urednik/ci
Mato Bartoluci
Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Grad
Zagreb
Godina
1997
Raspon stranica
228-255
ISBN
953-154-098-5
Ključne riječi
sportski marketing miks, primjena sportskog marketinga, sponzorstva u sportu
(sports marketing mix, application of sports marketing, sponsorship in sports)
Sažetak
Chapter describes the distinctive role of marketing in sport i.e. for the sports business, the role of sports marketing mix elements for the business operations, the role of range of appliance of sports marketing for businesses in sports and sports-related businesses and the role of sponsorship in sport.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb