Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862926

Osnove sportskog marketinga


Ivan Novak; Mato Bartoluci
Osnove sportskog marketinga // Menadžment i poduzetništvo u sportu i fitnessu / Mato Bartoluci (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1996. str. 31-62


CROSBI ID: 862926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove sportskog marketinga
(Fundamentals of sports marketing)

Autori
Ivan Novak ; Mato Bartoluci

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Menadžment i poduzetništvo u sportu i fitnessu

Urednik/ci
Mato Bartoluci

Izdavač
Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
1996

Raspon stranica
31-62

ISBN
953-6378-07-8

Ključne riječi
sportski marketing, subpodručja sporta, elementi sportskog marketing miksa
(sports marketing, sub-areas of sport, elements of sports marketing mix)

Sažetak
The chapter is focused on the description of the basis of sports marketing. It describes the sub- areas of sport as a social activities, but also as entrepreneurial business activities which faces with market competition. Chapter discusses on the definition of sports marketing and the application of the concept of marketing in sport. In this sense, chapter describes the elements of sports marketing mix - sports products, price, promotion and distribution. Chapter specifically deals with sports products as a specific form of products and services which has a specific classification. Also, the chapter describes the possible application of the concept of sports marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)

Avatar Url Mato Bartoluci (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Novak; Mato Bartoluci
Osnove sportskog marketinga // Menadžment i poduzetništvo u sportu i fitnessu / Mato Bartoluci (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1996. str. 31-62
Ivan Novak & Mato Bartoluci (1996) Osnove sportskog marketinga. U: Mato Bartoluci (ur.) Menadžment i poduzetništvo u sportu i fitnessu. Zagreb, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, str. 31-62.
@inbook{inbook, year = {1996}, pages = {31-62}, keywords = {sportski marketing, subpodru\v{c}ja sporta, elementi sportskog marketing miksa}, isbn = {953-6378-07-8}, title = {Osnove sportskog marketinga}, keyword = {sportski marketing, subpodru\v{c}ja sporta, elementi sportskog marketing miksa}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, year = {1996}, pages = {31-62}, keywords = {sports marketing, sub-areas of sport, elements of sports marketing mix}, isbn = {953-6378-07-8}, title = {Fundamentals of sports marketing}, keyword = {sports marketing, sub-areas of sport, elements of sports marketing mix}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font