Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 862890

Sportski marketing u sustavu općeg marketinga


Ivan Novak
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, VIII (1996), 1/2; 11-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 862890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga
(Sports marketing within general marketing system)

Autori
Ivan Novak

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) VIII (1996), 1/2; 11-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sportski marketing, poduzetništvo u sportu
(sports marketing, entrepreneurship in sport)

Sažetak
Ne ulazeći u opću definiciju područja sporta koji obuhvaća četiri subpodručja - tjelesnu i zdravstvenu kulturu, natjecateljski sport, sportsko-rekreativne aktivnosti i kineziterapiju i sport invalida, suvremena kretanja u sportu kao fenomenu današnjice ukazuju na određene segmente-područja sporta kao gospodraske djelatnosti koje mogu samostalno djelovati i ostvarivati profit s uporištem na tržišnom poslovanju. ABSTRACT: Without going into the general definition of the area of sport, which includes four subareas - phiysical and health education, competing sport, sports-recreational activities and kinesiotherapy and sport for disabled persons, the current development of sport as a phenomenon of the today's world shows that certian segments-areas of sport have become economic activities able to act independently and gain profit with the basis in marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Novak
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, VIII (1996), 1/2; 11-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ivan Novak (1996) Sportski marketing u sustavu općeg marketinga. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, VIII (1/2), 11-24.
@article{article, year = {1996}, pages = {11-24}, keywords = {sportski marketing, poduzetni\v{s}tvo u sportu}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {VIII}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Sportski marketing u sustavu op\'{c}eg marketinga}, keyword = {sportski marketing, poduzetni\v{s}tvo u sportu} }
@article{article, year = {1996}, pages = {11-24}, keywords = {sports marketing, entrepreneurship in sport}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {VIII}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Sports marketing within general marketing system}, keyword = {sports marketing, entrepreneurship in sport} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EconLit
  • SCOPUS, EBSCO Publishing, CiteFactor, etc.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font