Pregled bibliografske jedinice broj: 862890
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, VIII (1996), 1/2; 11-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 862890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sportski marketing u sustavu općeg marketinga
(Sports marketing within general marketing system)
Autori
Ivan Novak
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) VIII
(1996), 1/2;
11-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sportski marketing, poduzetništvo u sportu
(sports marketing, entrepreneurship in sport)
Sažetak
Ne ulazeći u opću definiciju područja sporta koji obuhvaća četiri subpodručja - tjelesnu i zdravstvenu kulturu, natjecateljski sport, sportsko-rekreativne aktivnosti i kineziterapiju i sport invalida, suvremena kretanja u sportu kao fenomenu današnjice ukazuju na određene segmente-područja sporta kao gospodraske djelatnosti koje mogu samostalno djelovati i ostvarivati profit s uporištem na tržišnom poslovanju. ABSTRACT: Without going into the general definition of the area of sport, which includes four subareas - phiysical and health education, competing sport, sports-recreational activities and kinesiotherapy and sport for disabled persons, the current development of sport as a phenomenon of the today's world shows that certian segments-areas of sport have become economic activities able to act independently and gain profit with the basis in marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EconLit
- SCOPUS, EBSCO Publishing, CiteFactor, etc.