Pregled bibliografske jedinice broj: 862717
Razvoj kulture akademskog integriteta u online obrazovnom okruženju
Razvoj kulture akademskog integriteta u online obrazovnom okruženju // Obrazovanje za poduzetništvo, 6 (2016), 1; 111-120 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 862717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj kulture akademskog integriteta u online obrazovnom okruženju
(Developing culture of academic integrity in the online educational environment)
Autori
Katavić, Ivica ; Budimir Šoško, Gabrijela ; Kopecki, Dragan
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 6
(2016), 1;
111-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
akademski integritet ; „online“ obrazovanje ; akademsko nepoštenje ; metode zaštite
(academic integrity ; online distance education ; dishonest behavior ; safeguard methods)
Sažetak
Od početka dvadeset i prvog stoljeća vođena je rasprava među obrazovnim glavnim predvodnicima u svezi s akademskim integritetom u „online“ obrazovnom okruženju. S obzirom na činjenicu da je akademski integritet ključna vrijednost u obrazovnim institucijama, ova je tema našla svoje mjesto u obrazovnoj literaturi. Predmetna literatura pokazuje da postoji opća suglasnost da „online“ obrazovanje pruža više prilika za akademsko nepoštenje od klasičnog sustava obrazovanja „face-to-face“. Pod pritiskom konkurencije u „online“ okruženju, uključujući najnovije trendove u ponudi „online“ programa i brzi napredak u razvoju obrazovne tehnologije, nove su obrazovne perspektive i strategije nužne kako bi odgovorili na te izazove. Dok obrazovni predvodnici zahtijevaju od visokoobrazovnih institucija da uravnoteže ekonomske i socijalne dimenzije, istraživanje je pokazalo znatan jaz u izgradnji kulture akademskog integriteta u implementaciji „online“ obrazovanja. Specifičan problem koji se odnosi na ovaj rad je kako razviti metode koje „online“ edukatori mogu upotrijebiti da spriječe varanje i plagijat u „online“ obrazovnom okruženju. Stoga je svrha ovog kvalitativnog rada stjecanje više razumijevanja kako razviti akademski integritet u „online“ obrazovanom okruženju i kako taj integritet može pridonijeti obrazovnoj zajednici u obliku održivog „online“ okruženja. Primijenjena metoda istraživanja u ovom je radu analiza sadržaja relevantne literature vezane uz akademsko nepoštenje u „online“ okruženju. Nadalje, također su identificirane metode prevencije koje omogućavaju nastavnicima/mentorima bolje upravljanje „online“ nastavnim procesima. Rezultati su istraživanja jasno pokazali da postoji strateški pristup za razvoj akademskog integriteta u „online“ okruženju. Otkriveno je da upotreba određenih kombinacija metoda zaštite može smanjiti akademsko nepoštenje studenata u „online“ obrazovanom okruženju i postupno razviti kulturu akademskog integriteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Gabrijela Budimir Šoško
(autor)