Pregled bibliografske jedinice broj: 862523
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća // 52. Hrvatski i 12. Međunarodni Simpozij agronoma, Zbornik radova / Sonja Vila, Zvonko Antunović (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 145-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 862523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i
povrća
(Consumer satisfaction in fresh fruits and
vegetables purchase)
Autori
Kovačić, Damir ; Mesić, Željka ; Tomić, Marina ; Cerjak, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
52. Hrvatski i 12. Međunarodni Simpozij agronoma, Zbornik radova
/ Sonja Vila, Zvonko Antunović - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017, 145-149
Skup
52. Hrvatski i 12. Međunarodni Simpozij agronoma
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 12.02.2017. - 17.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
potrošači, svježe voće i povrće, zadovoljstvo potrošača
(consumers, fresh fruits and vegetables, consumer satisfaction)
Sažetak
Cilj rada je utvrditi zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća u različitim prodajnim kanalima. Provedeno je anketno ispitivanje na prigodnom uzorku od 391 potrošača svježeg voća i povrća u Gradu Zagrebu. Rezultati istraživanja su pokazali da ispitanici najčešće kupuju svježe voće i povrće u supermarketima i na gradskim tržnicama, 2-3 puta tjedno pri čemu troše tjedno na svježe voće i povrće između 51 i 100 kn. Ispitanici su ukupno zadovoljni kupnjom voća i povrća na zagrebačkom tržištu, a najzadovoljniji su raznolikošću ponude, svježinom te okusom i mirisom svježeg voća i povrća. Ukupno zadovoljstvo najviše ovisi o zadovoljstvu mirisom i okusom svježeg voća i povrća, a najmanje o zadovoljstvu savjetima i informacijama dobivenih od prodavača. Rezultati istraživanja mogu koristiti proizvođačima i trgovcima voća i povrća u svrhu izrade marketinških strategija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb
Profili:
Marina Tomić Maksan
(autor)
Damir Kovačić
(autor)
Marija Cerjak
(autor)
Željka Mesić
(autor)