Pregled bibliografske jedinice broj: 862480
Strategije i izazovi crkvene komunikacije: Tiskovni ured Zagrebačke nadbiskupije
Strategije i izazovi crkvene komunikacije: Tiskovni ured Zagrebačke nadbiskupije // Reconciling the Traditional and Contemporary. The New Integrated Communication / Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 143-158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 862480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije i izazovi crkvene komunikacije: Tiskovni ured Zagrebačke nadbiskupije
(Strategies and Challenges of Ecclesiastic Communication: Press Office of the Archdiocese of Zagreb)
Autori
Trbušić, Davor ; Labaš, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Reconciling the Traditional and Contemporary. The New Integrated Communication
/ Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana - Zagreb : Veleučilište Edward Bernays, 2015, 143-158
ISBN
978-953-58317-2-3
Skup
Communication Management Forum 2015 - Reconciling the Traditional and Contemporary: The New Integrated Communication
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.05.2015. - 09.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija ; integrirana komunikacija ; mediji ; odnosi s javnošću
(communication ; integrated communication ; medija ; public relations)
Sažetak
Budući da su se načini na koje se organizacije i mediji prilagođavaju novim okolnostima suvremene komunikacije u odnosu na prethodne godine uvelike promijenili, Communication Management Forum 2015., međunarodna konferencija Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment, omogućio je analizu i znanstveni osvrt stručnjaka na novonastale okolnosti i promjene koje su ih uzrokovale. Kako bi detaljnije analizirali pojavu kao što je integrirana komunikacija, stručnjaci su se također osvrnuli i na načine na koje se tradicionalni komunikacijski alati, kanali i strategije preklapaju sa suvremenim i utječu jedni na druge te u kojoj mjeri moderne tehnologije današnjice uzrokuju promjene u komunikacijskim paradigmama unutar organizacija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti