Pregled bibliografske jedinice broj: 862472
Čarobni (varljivi) svijet reklama
Čarobni (varljivi) svijet reklama, 2015. (ostalo).
CROSBI ID: 862472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čarobni (varljivi) svijet reklama
(The magical (deceptive) world of commercials)
Autori
Labaš, Danijel ; Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor
Izvornik
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, projekt Djeca medija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2015
Ključne riječi
mediji ; reklame ; oglašavanje ; medijska pismenost
(media ; commercials ; advertising ; media literacy)
Sažetak
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je u 2015. provodilo projekt „Medijskom kulturom do sretnog i bezbrižnog djetinjstva“, u sklopu kojeg je, uz potporu Zaklade Adris, izradilo šest edukativnih brošura o medijima i njihovu utjecaju na djecu i mlade. Brošure su namijenjene učenicima u osnovnoj školi u dobi od 10 do 14 godina. Svi su sadržaji edukativnog karaktera i u potpunosti prilagođeni dječjoj dobi. Ukazuju na pozitivne strane masovnih medija (osobito na njihovu ulogu u odgoju i obrazovanju), ali i upozoravaju na negativne strane poput utjecaja oglašavanja, elektroničkog nasilja, senzacionalizma, stereotipa, neprimjerenog izvještavanja i lažnog prikaza ljepote.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija