Pregled bibliografske jedinice broj: 862403
Igrati se ili (ne) igrati se? Pitanje je sad
Igrati se ili (ne) igrati se? Pitanje je sad, 2014. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 862403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrati se ili (ne) igrati se? Pitanje je sad
(To play or not to play? That is the question)
Autori
Radić, Saša, Bartolac, Andreja
Izvornik
Hrvatska udruga radnih terapeuta: H.U.R.T. Fussy Baby Program ; Priručnik za roditelje
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2014
Ključne riječi
igra, senzorička integracija, roditeljske kompetencije, radna terapija
(play, sensory integration, parental competencies, occupational therapy)
Sažetak
Poglavlje u priručniku za roditelje s naglaskom na senzoričku regulaciju iritabilne novorođenčadi/dojenčadi. U priručniku se prikazuju svakodnevni izazovi s kojima se suočavaju roditelji male djece u njihovim dnevnim okupacijama: njezi, hranjenju, spavanju, igri i socijalizaciji. Priručnik je napisalo sedam članova Hrvatske udruge radnih terapeuta, svi sa završenom edukacijom iz terapijskog pristupa Ayres senzoričke integracije, a publikacija je ostvarena u sklopu projekta "Program za iritabilne bebe - Fussy Baby Program" kojeg provodi HURT.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita