Pregled bibliografske jedinice broj: 862224
Utjecaj izvanškolskih športskih aktivnosti na motoričke i funkcionalne sposobnosti i antropometrijske karakteristike učenika 2. i 3. razreda srednje škole
Utjecaj izvanškolskih športskih aktivnosti na motoričke i funkcionalne sposobnosti i antropometrijske karakteristike učenika 2. i 3. razreda srednje škole // Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije: zbornik radova / Neljak, B. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 114-119 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 862224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj izvanškolskih športskih aktivnosti na motoričke i funkcionalne sposobnosti i antropometrijske karakteristike učenika 2. i 3. razreda srednje škole
(The impact of extracurricular sports activities in motor and functional abilities and anthropometric characteristics of 2nd and 3rd year high school students)
Autori
Bobić, Goran ; Trošt Bobić, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije: zbornik radova
/ Neljak, B. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 114-119
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izvanškolske sportske aktivnosti, učenici, osnovna škola, motorika
(extracurricular sports activities, students, elementary school, motor skills)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi utjecaj redovitog bavljenja sportskom aktivnošću pri športskim klubovima barem tri puta tjedno, na razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te antropometrijskih karakteristika učenika i učenica 2. i 3. razreda Srednje škole Ivana Šveara iz Ivanić Grada. Također je bilo u interesu ovoga rada upoznati učenike Srednje škole Ivana Šveara iz Ivanić Grada s efektima njihovog rada te im pružiti dodatne smjernice u svrhu maksimalnog razvoja njihovog genetski uvjetovanog motoričkog potencijala. Samo je redovitim praćenjem efekata vježbanja moguće sustavno i planski djelovati na tjelesni razvoj, razvoj funkcionalnih i motoričkih sposobnosti, razinu motoričkih informacija, motoričkih dostignuća, na kognitivne i konativne dimenzije učenikove ličnosti (Findak, 1997.).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Sveučilište Libertas
Profili:
Tatjana Trošt Bobić
(autor)