Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 861588

Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih


Matijević, Milan
Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih // Komu treba obrazovanje odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016. str. 68-79 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 861588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih
(Video Games in a Culture of Informal Adult Learning)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Komu treba obrazovanje odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016, 68-79

ISBN
978-953-8065-03-3

Skup
7. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih.

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 26.09.2016. - 28.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
informalno učenje odraslih, videoigre, andragogija, digitalni mediji, analiza sadržaja, kvalitativno istraživanje
(informal adult learning, video games, computer games, andragogy, digital media, content analysis)

Sažetak
U životima odraslih osoba na početku 21. stoljeća informalno učenje ima sve važniju ulogu. U cjeloživotnom učenju informalno učenje je jednako važno kao i formalno i neformalno obrazovanje. Informalno učenje događa se svakodnevno i cjeloživotno. Mnoge za život važne kompetencije stječu odrasle osobe informalnim učenje uz pomoć digitalnih medija. Sve više se uči o tim medijima te uz pomoć takvih medija. Učenje odraslih bitno se razlikuje od učenja djece i mladih (prema cilju, svrsi, strategijama i motivaciji). Temeljitije poznavanje igre kao strategije učenja može pomoći u objašnjavanje motivacije i poželjnih strategija učenja odraslih danas. Za potrebe ovog rada analizirano je petnaest video igara koje su procjenjivale odrasle osobe. Ispitanici su imali zadatak opisati tijek video igre te istaknuti i ukazati na moguće koristi za vlastito učenje od igranja tih igara. Opisi ispitanika su analizirani kao slučajevi (studij slučaja) te hermeneutičkom analizom sadržaja opisa video igara. Hermeneutičkom analizom izdvojeno je devet kategorijalnih obilježja didaktičkih i andragoških vrijednosti video igara. To su sljedeće kategorije: poduzetništvo, timski rad, kreativnost, multikulturalnost, osobne vrline, kontrola emocija, učenje različitih znanja i kompetencija, motorička spretnost te profesionalna orijentacija. Izdvojene kategorije su analizirane i objašnjene u kontekstu suvremenih teorija učenja i njihove važnosti u kontekstu cjeloživotnoga učenja. Zaključuje se da su današnjem čovjeku potrebna konstruktivistička, transformacijska i inovacijska znanja. Video igre omogućuju stjecanje upravo takvih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih // Komu treba obrazovanje odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016. str. 68-79 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2016) Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih. U: Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.)Komu treba obrazovanje odraslih.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2016}, pages = {68-79}, keywords = {informalno u\v{c}enje odraslih, videoigre, andragogija, digitalni mediji, analiza sadr\v{z}aja, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-8065-03-3}, title = {Videoigre u kulturi informalnog u\v{c}enja odraslih}, keyword = {informalno u\v{c}enje odraslih, videoigre, andragogija, digitalni mediji, analiza sadr\v{z}aja, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2016}, pages = {68-79}, keywords = {informal adult learning, video games, computer games, andragogy, digital media, content analysis}, isbn = {978-953-8065-03-3}, title = {Video Games in a Culture of Informal Adult Learning}, keyword = {informal adult learning, video games, computer games, andragogy, digital media, content analysis}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font