Pregled bibliografske jedinice broj: 861539
Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata
Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata // 9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser / M. I. Glogar ; A. Grilec (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 108-111 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 861539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata
(Creativity - The Condition of Survival of Business Entities)
Autori
Ivan NOVAK & Bosiljka ŠARAVANJA
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser
/ M. I. Glogar ; A. Grilec - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 108-111
Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.01.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativnost, konkurentnost, tržišno gospodarstvo, poslovni subjekti
(creativity, competitiveness, market economy, business entities)
Sažetak
Svrha ovog rada je ukazivanje na važnost sveprisutne kreativnosti u poslovanju i uvjetovanosti opstanka poslovnih subjekata, uključivo tekstilnu industriju, na procesima kreativnosti, kroz neke primjere dobre prakse u različitim segmentima poslovnog procesa. Konkurentnost je bazirana na kreativnosti. Poslovni subjekti kreativnost iskazuju kroz nove proizvode, inovativne oblike kontrole kvalitete poslovnih procesa i proizvoda, nove organizacijske oblike proizvodnje, kroz nove suvremene oblike plasmana i naplate proizvoda, novi dizajn proizvoda i/ili inovativnu ambalažu, nove načine distribucije, kreativne načine tržišne komunikacije i promocije svojih proizvoda ili usluga, itd. Svrha ovog rada je osvještavanje javnosti o postojanju važnosti kreativnosti u poslovanju, ali ne samo u umjetničkim područjima kako bi to neki htjeli pripisati, već i unutar tržišnih gospodarstava uključivo tekstilnu industriju, a što dokazuju brojni primjeri dobre prakse u različitim segmentima poslovnog procesa. Obzirom da se konkurentnost bazira na kreativnosti, moguće je iznijeti tvrdnju kako kreativnost ima ključnu ulogu za opstanak i/ili razvoj poslovnih subjekata u svim djelatnostima, a time i u tekstilnoj industriji. Abstract: The purpose of this paper is to emphasize the importance of ubiquitous creativity in business, as well in textile industry, and dependency of company survival on creativity in business, all through some examples of good practice in various segments of the business process. Competitiveness is based on creativity. Business entities creativity express through new products, through innovative forms of quality control of business processes and products, through new organizational forms of production, through new contemporary forms of placements and payment, through new product design and/or innovative packaging, through new means of distribution, and creative ways of marketing communication and promotion of its products or services, etc. The purpose of this paper is to raise public awareness about the existence of the importance of creativity in business, not only in the artistic fields, but within market economies including textile industry, which is evidenced by numerous examples of good practice in various segments of the business process. Considering that competitiveness is based on creativity, it is possible to claim that creativity plays a key role in the survival and/or development of business entities in all business sectors, including the textile industry.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb