Pregled bibliografske jedinice broj: 861343
Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet
Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet // 23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto" / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 526-532 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 861343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet
(Relations among Content, Formal and Functional Assessment of Performance of Techniques in Complex Kinesiological Activities in the Case of Sport Game: Team Handball)
Autori
Gruić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto"
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 526-532
ISBN
978-953-7965-01-3
Skup
23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto"
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rukomet ; poučavanje ; ocjenjivanje ; tehnike ; kriteriji
(Handball ; Teaching ; Evaluation ; Techniques ; Criterion)
Sažetak
Oblikovanje istovjetne strukture ocjene za sve tehničke elemente predstavlja pokušaj ugrađivanja Fittsovog modela učenja motoričkih vještina (koji se sastoji od tri faze: kognitivna, asocijativna i autonomna) u definirane kriterije ocjenjivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija