Pregled bibliografske jedinice broj: 861002
Utjecaj programiranog taekwondo treninga na antropološki status učenika petog i šestog razreda osnovne škole
Utjecaj programiranog taekwondo treninga na antropološki status učenika petog i šestog razreda osnovne škole // Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007. str. 124-128 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 861002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programiranog taekwondo treninga na
antropološki status učenika petog i šestog
razreda osnovne škole
(The impact of the programmed taekwondo training
on the anthropological status of fifth and sixth
graders)
Autori
Jozić, Marijan ; Hrženjak, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007, 124-128
Skup
16. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.06.2007. - 23.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
taekwondo ; trening ; antropološki status ; učenici
(taekwondo ; training ; anthropological status ; pupils)
Sažetak
Cilj rada je utvrditi doprinos posebno strukturiranih kinezioloških operatora razvoju motoričkih sposobnosti i morfoloških karakteristika polaznika taekwondo škole borilačkih športova u razdoblju od šest mjeseci. Pojedinačni doprinos utvrđen značajnim razlikama ostvaren je na svim testovima motoričkih sposobnosti i u jednoj antropometrijskoj mjeri, naboru trbuha (ANT). Dobivene razlike na tako velikom broju testova možemo pripisati provedenom programiranom taekwondo nastavnom procesu koji je bio saturiran sadržajima eksplozivnog tipa, sadržajima za razvoj aerobnih sposobnosti te sadržajima za razvoj fleksibilnosti i drugim sadržajima koji su primjereni učenicima i samom trenažnom procesu. Odnosno, takve rezultate možemo objasniti sa visokom razinom intrinzičke motivacije učenika i voditelja trenažnog procesa i “načelom individualizacije”, samostalnim individualnim radom sa kombiniranim sadržajima, istim i različitim trenažnim sadržajima. Dakle, kontinuirani i programirani taekwondo proces vježbanja doprinosi toliko potrebnom razvoju mladog čovjeka u motoričkom, funkcionalnom i zdravstvenom pogledu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti
Profili:
Marijan Jozić
(autor)