Pregled bibliografske jedinice broj: 860907
Performans: projektna nastava iz predmeta Likovna umjetnost
Performans: projektna nastava iz predmeta Likovna umjetnost, 2016., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb
CROSBI ID: 860907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Performans: projektna nastava iz predmeta Likovna
umjetnost
(Performance: High School Project-Based Learning
within the Visual Arts)
Autori
Ferenčak, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija likovnih umjetnosti
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
98
Mentor
Dulibić, Frano ; Alviž, Josipa
Ključne riječi
performans, projektna nastava, srednjoškolski predmet Likovna umjetnost
(performance, project-based learning, Visual Arts, historical development of performance art)
Sažetak
U diplomskom radu predstavlja se prijedlog srednjoškolskog učeničkog projekta iz predmeta Likovna umjetnost posvećen povijesnom razvoju performansa. Projektna nastava je podijeljena u dva dijela: samostalno učeničko istraživanje i usmeno izlaganje te organizacija i izvedba performansa. Tijekom prvog dijela projektne nastave obrađuje se povijesni razvoj performansa kroz pet tematskih cjelina: Futurizam, Dada i Nadrealizam, Bauhaus, Živa umjetnost te Umjetnost ideja i medijska generacija. Tijekom drugog dijela projektne nastave učenici samostalno organiziraju Tjedna performansa tijekom kojeg izvode vlastite performanse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb