Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 860801

Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj


Kunac, Suzana; Lalić, Dražen; Andrijević, Martina
Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj // Politička misao, 50 (2013), 2; 75-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 860801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj
(Silent voice, in the morning in America: the 2011. election campaign in Croatia)

Autori
Kunac, Suzana ; Lalić, Dražen ; Andrijević, Martina

Izvornik
Politička misao (0032-3241) 50 (2013), 2; 75-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
izborna kampanja, amerikanizacija, politički marketing, HDZ, Kukuriku koalicija
(Election campaign, Americanization, Political Marketing, HDZ, Kukuriku Coalition)

Sažetak
U tekstu se iznose nalazi istraživanja izborne kampanje 2011. u Hrvatskoj. Rezultati analize sadržaja televizijskih spotova i velikih plakata pokazuju kako je kampanja više bila određena utilitarističkim marketingom nego ciljem unaprjeđenja demokratskoga procesa putem argumentiranog i tolerantnog dijaloga političkih aktera, medij i građana o važnim društvenim pitanjima u interpretaciji su najviše korišteni pristupi modernizacije i amerikanizacije koji su razvijeni u okviru teorijskih pristupa suvremenoj političkoj komunikaciji. Istraživanje je pokazalo da se modernizacija (predizbornoga) komuniciranja stranaka i koalicija znatno više izrazila u marketinškoj i komunikacijskoj formi njihovih kampanja nego u njihovu političkom sadržaju. Uz to, nedostaci kampanje 2011. motrene u cijelosti nisu bili samo u nekritičkom preuzimanju obrazaca oglašavanja iz drugih zemalja, lponajviše SAD-a, te u drugim pokazateljima lošega korištenja političkoga marketinga, nego i u tome da predizborno komuniciranje nije ispunilo svoju demokratsku funkciju: kampanja, vođena u kontekstu gospodarske krize i borbe protiv korupcije, nije donijela plodnu raspravu o problemima društva i njegovu razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Suzana Kunac (autor)

Avatar Url Dražen Lalić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kunac, Suzana; Lalić, Dražen; Andrijević, Martina
Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj // Politička misao, 50 (2013), 2; 75-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Kunac, S., Lalić, D. & Andrijević, M. (2013) Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj. Politička misao, 50 (2), 75-97.
@article{article, author = {Kunac, Suzana and Lali\'{c}, Dra\v{z}en and Andrijevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {75-97}, keywords = {izborna kampanja, amerikanizacija, politi\v{c}ki marketing, HDZ, Kukuriku koalicija}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0032-3241}, title = {Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj}, keyword = {izborna kampanja, amerikanizacija, politi\v{c}ki marketing, HDZ, Kukuriku koalicija} }
@article{article, author = {Kunac, Suzana and Lali\'{c}, Dra\v{z}en and Andrijevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {75-97}, keywords = {Election campaign, Americanization, Political Marketing, HDZ, Kukuriku Coalition}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0032-3241}, title = {Silent voice, in the morning in America: the 2011. election campaign in Croatia}, keyword = {Election campaign, Americanization, Political Marketing, HDZ, Kukuriku Coalition} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • ProQuest Political
  • CSA Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font