Pregled bibliografske jedinice broj: 860187
Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost
Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 860187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa
Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog
projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta
Likovna umjetnost
(The figure of the artist in a novel The Return
of Filip Latinovicz by an author Miroslav
Krleža: a proposal for a teaching project of
secondary school subject Visual Arts)
Autori
Putar, Nika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
95
Mentor
Protrka Štimec, Marina ; Alviž, Josipa
Ključne riječi
Miroslav Krleža, Povratak Filipa Latinovicza, srednjoškolska projektna nastava, predmet Hrvatski jezik, predmet Likovna umjetnost
(Miroslav Krleža, The Return of Filip Latinovicz, teaching project in highschool, Croatian language and literature, Visual arts)
Sažetak
U diplomskom radu govori se o liku umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže, romanu koji pokazuje važnost koju likovna umjetnost uopće ima u njegovu autorskom opusu. Na temelju Krležinih eseja, studija i članaka istaknuto je autorovo promišljanje o hrvatskoj umjetničkoj sredini, o umjetnicima koje je cijenio te njegovo svestrano poznavanje slikarstva. U interpretaciji romana Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže naglasak je stavljen na analizu slikarstva hipersenzibilnog intelektualca / umjetnika Filipa Latinovicza. U Filipovim razgovorima i meditacijama o umjetnosti, koji čine dobar dio teksta, vidljiva je poveznost s Krležinim esejima koji su nastali prije 1932. godine, a koji su tema uvodnog dijela diplomskog rada. Budući da se roman Povratak Filipa Latinovicza obrađuje na nastavi hrvatskog jezika u 4. razredu gimnazije, kada se na nastavi Likovne umjetnosti obrađuje slikarstvo prve polovice 20. stoljeća, odnosno revolucija stilova (fovizam, kubizam, ekspresionizam, neorealizam), u radu se donosi prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost koja objedinjuje korelaciju navedenih sadržaja. Ističu se prednosti projektne nastave te važnost interdisciplinarnosti i istraživanja tema u mnogobrojnim smjerovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb