Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 860168

Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske


Alviž, Josipa
Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske // Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju
Mitrovica: Fakultet umetnosti Univerziteta u Prištini, 2016. str. 54-54 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 860168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske
(The place of secondary school subject Visual Arts within the framework of the art area of the educational system of the Republic of Croatia)

Autori
Alviž, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju / - Mitrovica : Fakultet umetnosti Univerziteta u Prištini, 2016, 54-54

ISBN
978-86-83113-12-5

Skup
Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju

Mjesto i datum
Kosovska Mitrovica, Kosovo, 04.11.2016. - 06.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
likovna umjetnost, umjetničko odgojno-obrazovno područje, kurikulum, srednjoškolsko obrazovanje, odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske
(visual arts, art area, curriculum, secondary education, the educational system of the Republic of Croatia)

Sažetak
Strukturiranje kurikuluma u odgojno-obrazovna područja u hrvatskom je obrazovnom sustavu u novije vrijeme predloženo Nacionalnim okvirnim kurikulumom za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2010. ; dalje NOK), a sličan je model nastavljen u okviru Cjelovite kurikularne reforme (dalje CKR) započete 2015. godine. Srednjoškolski predmet Likovna umjetnost te njemu srodni predmeti u strukovnim i umjetničkim školama uvršteni su u umjetničko odgojno-obrazovno područje koje prema NOK-u obuhvaća Vizualne umjetnosti i dizajn, Glazbenu kulturu i umjetnost, Filmsku i medijsku kultura i umjetnost, Dramsku kulturu i umjetnost te Umjetnost pokreta i plesa dok je prema CKR-u i Prijedlogu Nacionalnog dokumenta umjetničkoga područja kurikuluma (2016.) ono sastavljeno od Vizualne umjetnosti, Glazbene umjetnosti, Književnosti, Umjetnosti pokreta i plesa te Dramske umjetnosti. U izlaganju će se dati kritički osvrt na koncepciju umjetničkoga područja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu, temeljen prije svega na analizi spomenutih i s njima povezanih kurikulumskih dokumenata te prikazu trenutačne situacije u nastavnoj praksi. Kroz kratku usporedbu s inozemnim kurikulumima posvećenima umjetničkom odgoju i obrazovanju, poseban će naglasak biti stavljen na mjesto i ulogu srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u koncepciji i realizaciji ciljeva umjetničkoga područja u okviru hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava i njegovih reformskih promjena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alviž, Josipa
Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske // Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju
Mitrovica: Fakultet umetnosti Univerziteta u Prištini, 2016. str. 54-54 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Alviž, J. (2016) Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske. U: Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju.
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa}, year = {2016}, pages = {54-54}, keywords = {likovna umjetnost, umjetni\v{c}ko odgojno-obrazovno podru\v{c}je, kurikulum, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje, odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske}, isbn = {978-86-83113-12-5}, title = {Mjesto srednjo\v{s}kolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetni\v{c}koga podru\v{c}ja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske}, keyword = {likovna umjetnost, umjetni\v{c}ko odgojno-obrazovno podru\v{c}je, kurikulum, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje, odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske}, publisher = {Fakultet umetnosti Univerziteta u Pri\v{s}tini}, publisherplace = {Kosovska Mitrovica, Kosovo} }
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa}, year = {2016}, pages = {54-54}, keywords = {visual arts, art area, curriculum, secondary education, the educational system of the Republic of Croatia}, isbn = {978-86-83113-12-5}, title = {The place of secondary school subject Visual Arts within the framework of the art area of the educational system of the Republic of Croatia}, keyword = {visual arts, art area, curriculum, secondary education, the educational system of the Republic of Croatia}, publisher = {Fakultet umetnosti Univerziteta u Pri\v{s}tini}, publisherplace = {Kosovska Mitrovica, Kosovo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font