Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 859985

Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika


Gazdić-Alerić, Tamara; Alerić, Marko
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika // Kakovost in ocenjevanje znanja / Metljak, Mira (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017. str. 71-71 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 859985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika
(The Problem of Evaluation and Assessment of Written Works of Elementary Students)

Autori
Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Kakovost in ocenjevanje znanja / Metljak, Mira - Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017, 71-71

ISBN
978-961-253-205-5

Skup
Mednarodni posvet Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno- izobraževalnih inštitucij 2017

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 20.01.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pisani radovi učenika, vrednovanje i ocjenjivanje, školska praksa
(written works of students, evaluation and assessment, teaching practice)

Sažetak
U radu se navode kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika u Republici Hrvatskoj na temelju relevantne literature, školskih propisa i pravilnika, kao i aktualne školske prakse. Na temelju ankete provedene među učiteljima predmeta Hrvatski jezik utvrđeno je koliko su postavljeni kriteriji vrednovanja i načini ocjenjivanja njima razumljivi i jasni i kako ih primjenjuju u vlastitoj školskoj praksi. U radu se raspravlja o problemima do kojih dolazi u vrednovanju i ocjenjivanju pisanih radova osnovnoškolskih učenika, ističe se potreba za trajnim usavršavanjem učitelja u tome području, praćenjem njihova vrednovanja i ocjenjivanja, donošenjem odgovarajućih kriterija i opisnika kriterija na nacionalnoj razini, kao i pružanjem potpore u postupku ocjenjivanja i vrednovanja pisanih radova učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Alerić (autor)

Avatar Url Tamara Gazdić-Alerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gazdić-Alerić, Tamara; Alerić, Marko
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika // Kakovost in ocenjevanje znanja / Metljak, Mira (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017. str. 71-71 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Gazdić-Alerić, T. & Alerić, M. (2017) Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika. U: Metljak, M. (ur.)Kakovost in ocenjevanje znanja.
@article{article, author = {Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara and Aleri\'{c}, Marko}, editor = {Metljak, M.}, year = {2017}, pages = {71-71}, keywords = {pisani radovi u\v{c}enika, vrednovanje i ocjenjivanje, \v{s}kolska praksa}, isbn = {978-961-253-205-5}, title = {Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovno\v{s}kolskih u\v{c}enika}, keyword = {pisani radovi u\v{c}enika, vrednovanje i ocjenjivanje, \v{s}kolska praksa}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara and Aleri\'{c}, Marko}, editor = {Metljak, M.}, year = {2017}, pages = {71-71}, keywords = {written works of students, evaluation and assessment, teaching practice}, isbn = {978-961-253-205-5}, title = {The Problem of Evaluation and Assessment of Written Works of Elementary Students}, keyword = {written works of students, evaluation and assessment, teaching practice}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font