Pregled bibliografske jedinice broj: 859985
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika // Kakovost in ocenjevanje znanja / Metljak, Mira (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017. str. 71-71 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 859985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova
osnovnoškolskih učenika
(The Problem of Evaluation and Assessment of
Written Works of Elementary Students)
Autori
Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kakovost in ocenjevanje znanja
/ Metljak, Mira - Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017, 71-71
ISBN
978-961-253-205-5
Skup
Mednarodni posvet Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno- izobraževalnih inštitucij 2017
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 20.01.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pisani radovi učenika, vrednovanje i ocjenjivanje, školska praksa
(written works of students, evaluation and assessment, teaching practice)
Sažetak
U radu se navode kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika u Republici Hrvatskoj na temelju relevantne literature, školskih propisa i pravilnika, kao i aktualne školske prakse. Na temelju ankete provedene među učiteljima predmeta Hrvatski jezik utvrđeno je koliko su postavljeni kriteriji vrednovanja i načini ocjenjivanja njima razumljivi i jasni i kako ih primjenjuju u vlastitoj školskoj praksi. U radu se raspravlja o problemima do kojih dolazi u vrednovanju i ocjenjivanju pisanih radova osnovnoškolskih učenika, ističe se potreba za trajnim usavršavanjem učitelja u tome području, praćenjem njihova vrednovanja i ocjenjivanja, donošenjem odgovarajućih kriterija i opisnika kriterija na nacionalnoj razini, kao i pružanjem potpore u postupku ocjenjivanja i vrednovanja pisanih radova učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb