Pregled bibliografske jedinice broj: 859832
Utjecaj nastave tjelesne i zdravstvene kulture na razvoj motoričkih i morfoloških obilježja učenika 5. i 6. razreda osnovne škole
Utjecaj nastave tjelesne i zdravstvene kulture na razvoj motoričkih i morfoloških obilježja učenika 5. i 6. razreda osnovne škole // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 92-97 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 859832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj nastave tjelesne i zdravstvene kulture na
razvoj motoričkih i morfoloških obilježja učenika
5. i 6. razreda osnovne škole
(The impact of teaching physical education to the
development of motor and morphological
characteristics of 5th and 6th grade pupils)
Autori
Đurak, Hrvoje ; Jozić, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 92-97
Skup
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture ; motorička obilježja ; morfološka obilježja
(teaching of physical education ; motor characteristics ; morphological characteristics)
Sažetak
Cilj ovoga rada je ukazati na kvalitetu, vrijednosti i nedostatke službenoga školskog Plana i programa Tjelesne i zdravstvene kulture, odnosno kvantificirati razinu promjena nekih motoričkih sposobnosti i morfoloških karakteristika kod učenika 5. i 6. razreda osnovne škole. Na uzorku od 50 ispitanika starih 11 i 12 godina obavljeno je istraživanje s ciljem ocjene efikasnosti nastave Tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika 5. i 6. razreda tijekom jednog polugodišta. Prema Hottelingovom T2 testu došlo je do statistički značajne razlike između inicijalnog i finalnog provjeravanja . Temeljem rezultata vidljivo je da treba povećati ukupnu efikasnost nastave, odnosno povećati efektivno vrijeme vježbanja na satu. Reducirati subjektivne lilmitirajuće faktore u radu (osigurati što kvalitetniju organizaciju i relizaciju samoga rada na satu, odnosno povećati intenzitet i ekstenzitet rada, kroz kvalitetan izbor godištu najprimjerenijih metodičkih organizacijskih oblika rada te njihova što kvalitetnija interpretacija).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija