Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 859746

Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe


Tunuković, Barbara
Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 859746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe
(Making of the Hyperlapse video for commercial purposes)

Autori
Tunuković, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
46

Mentor
Strgar Kurečić, Maja

Ključne riječi
Hyperlapse, Timelapse, digitalana obrada fotografije, video
(Hyperlapse, Timelapse, digital photo processing, video)

Sažetak
Diplomski rad temelji se na novoj i sve popularnijoj fotografskoj tehnici Hyperlapse, čiji je konačni produkt atraktivan video u kojem se stvara dojam bržeg prolaska vremena. Hyperlapse je vrsta Timelapsea s velikom količinom kretanja što se postiže pomicanjem fotoaparata, na istom intervalu u vremenu i prostoru. Fotografiranjem niza fotografija u određenim intervalima, i spajanjem istih, dobiven je video materijal. Budući da je frekvencija snimljenih fotografija niža nego prikaz u samom videu, postiže se dojam da vrijeme brže prolazi. Timelapse video ima od 15 do 30 sličica u sekundi pa se za projekt izdvaja velika količina vremena. Glavna razlika između Hyperlapse i Timelapse tehnike fotografiranja je pokret. Hyperlapse koristi istu tehniku fotografiranja kao Timelapse, ali umjesto fiksnog stajališta kamera se kreće, te osim brzog prolaska vremena daje dojam glatkog klizanja ili pak masivnu brzinu. Pravi Hyperlapse video dobiva se pomoću DSLR fotoaparata na stativu i naknadne obrade fotografija u programima među kojima se najčešće koriste Adobe Lightroom, Adobe After Effects, Adobe Premiere. Danas se takav video može realizirati na pametnim telefonima pomoću raznih aplikacije od kojih je na tržištu najpoznatija „Hyperlapse“ aplikacija na Instagramu za iPhone. U ovom radu bit će prikazan proces izrade Hyperlapse videa u promotivnu svrhu te usporedba pojedinih videa realiziranih klasičnim načinom izrade Hyperlapsea i pomoću programa na mobilnom telefonu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Strgar Kurečić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tunuković, Barbara
Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Tunuković, B. (2015) 'Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tunukovi\'{c}, Barbara}, year = {2015}, pages = {46}, keywords = {Hyperlapse, Timelapse, digitalana obrada fotografije, video}, title = {Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe}, keyword = {Hyperlapse, Timelapse, digitalana obrada fotografije, video}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tunukovi\'{c}, Barbara}, year = {2015}, pages = {46}, keywords = {Hyperlapse, Timelapse, digital photo processing, video}, title = {Making of the Hyperlapse video for commercial purposes}, keyword = {Hyperlapse, Timelapse, digital photo processing, video}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font