Pregled bibliografske jedinice broj: 859574
Deset pitanja vjeroučiteljima na početku vjeronaučne godine
Deset pitanja vjeroučiteljima na početku vjeronaučne godine // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 33 (2011), 4; 309-316 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 859574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Deset pitanja vjeroučiteljima na početku vjeronaučne godine
(Ten Questions Posed to Religion Teachers at the Beginning of the New School Year)
Autori
Mateljan, Ante
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 33
(2011), 4;
309-316
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Školski vjeronauk ; Konfesionalni vjeronauk ; Identitet vjeroučitelja
(religion in the school ; denominational religion ; identity of the religion teacher)
Sažetak
U ovom članku autor, u obliku dijaloga s vjeroučiteljima na početku školske i vjeronaučne godine, upućuje na bitne odrednice školskog vjeronauka kao konfesionalnog vjeronauka, koji od vjeroučitelja zahtijeva vjernost pologu vjere Crkve, što je pak moguće samo uz iskreno osobno opredjeljenje za Isusa Krista kao Spasitelja, utjelovljenoga Sina Božjega. Opasnosti za konfesionalni vjeronauk u školi i za svakoga vjeroučitelja ponajprije dolaze od relativiziranja bitnih, trinitarnih, kristoloških, eklezijalnih i antropoloških datosti vjere. Načelo vjernostoi Bogu i vjernosti čovjeku u konačnici se ostvarujue u jednom te istom: vjernosti Kristu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija