Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 859532

Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”


Brčić, Tihoni
Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”, 2016., doktorska disertacija, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb


CROSBI ID: 859532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”
(Mutual influences of film graphics in American motion pictures and documentary films of the 21st century as the foundation for film graphics of docufiction “Two pink lines”)

Autori
Brčić, Tihoni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Akademija likovnih umjetnosti

Mjesto
Zagreb

Datum
11.05

Godina
2016

Stranica
151

Mentor
Bačić, Marcel i Gilić, Nikica

Ključne riječi
Filmska grafika, špica, crni kadar, prizorna grafika, neprizorna grafika, odjavna špica, kategorizacija filmske grafike, ultrazvuk, dokumentarni film, interaktivni film
(Title design, title sequence, black frame, diegetic graphics, non-diegetic graphics, closing credits, film graphics categorization, ultrasound, documentary, interactive film)

Sažetak
Disertacija se fokusira na istraživanje međusobnih utjecaja filmske grafike najgledanijih američkih igranih i dokumentarnih filmova u 21. stoljeću, te na njenu aplikaciju u autorskom filmu. Cilj je učiniti komparativnu analizu filmske grafike 10 igranih i 10 dokumentarnih filmova iz 2001. i 2010. godine, te pronaći efekt polinacije s jednog filmskog roda na drugi. Kreirane su kategorije filmske grafike neophodne za analizu – crni kadar, korporativni logotip, uvodna špica, prizorna grafika, neprizorna grafika i odjavna špica. Također je prvi puta napravljena opsežna studija crnog kadra. Umjetnički rad disertacije je filmska grafika eksperimentalnog dokufikcijskog filma, koji prati psihofizičko stanje trudnice i korištenjem filmske grafike sugerira perspektivu filma iz vizure fetusa. Analiza je pokazala da se uvodne špice sa in vivo konceptom, na koji se nadograđuje umjetnički rad, koriste vrlo rijetko. Grafika za umjetnički rad se temelji na sintezi inovativnih grafičkih rješenja i rezultata istraživanja, maksimalno koristeći izražajne mogućnosti filmske grafike. Inovativnom uporabom 4D ultrazvuka za kreiranje uvodne špice, grafičkim modificiranjem epidermisa filma, te interaktivnom narativnom grafikom, pruža se uvid u potencijalni smjer evolucije filmske grafike. Ona tek treba postati predmet šireg znanstvenog i umjetničkog istraživanja, pa disertacijom želim doprinijeti akademskoj zajednici u razumijevanju evoluirajućih utjecaja grafike u igranom i dokumentarnom filmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marcel Bačić (mentor)

Avatar Url Nikica Gilić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brčić, Tihoni
Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”, 2016., doktorska disertacija, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb
Brčić, T. (2016) 'Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”', doktorska disertacija, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Br\v{c}i\'{c}, Tihoni}, year = {2016}, pages = {151}, keywords = {Filmska grafika, \v{s}pica, crni kadar, prizorna grafika, neprizorna grafika, odjavna \v{s}pica, kategorizacija filmske grafike, ultrazvuk, dokumentarni film, interaktivni film}, title = {Me\djusobni utjecaji filmske grafike u ameri\v{c}kim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stolje\'{c}a kao predlo\v{z}ak za filmsku grafiku dokufikcijskog filma “Two pink lines”}, keyword = {Filmska grafika, \v{s}pica, crni kadar, prizorna grafika, neprizorna grafika, odjavna \v{s}pica, kategorizacija filmske grafike, ultrazvuk, dokumentarni film, interaktivni film}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Br\v{c}i\'{c}, Tihoni}, year = {2016}, pages = {151}, keywords = {Title design, title sequence, black frame, diegetic graphics, non-diegetic graphics, closing credits, film graphics categorization, ultrasound, documentary, interactive film}, title = {Mutual influences of film graphics in American motion pictures and documentary films of the 21st century as the foundation for film graphics of docufiction “Two pink lines”}, keyword = {Title design, title sequence, black frame, diegetic graphics, non-diegetic graphics, closing credits, film graphics categorization, ultrasound, documentary, interactive film}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font