Pregled bibliografske jedinice broj: 859191
Procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja
Procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 859191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja
(Teachers evaluation about importance of lifelong learning)
Autori
Glavačević, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
41
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Neposredni voditelj
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje, odgoj, obrazovanje, učitelj
(lifelong learning, lifelong education, education, teacher)
Sažetak
Cjeloživotno učenje odnosi se na svaku aktivnost učenja tijekom života radi razvoja vlastitih znanja, vještina i kompetencija. Učitelji su prenositelji znanja u društvu i iz toga proizlazi potreba za njihovim cjeloživotnim učenjem i obrazovanjem. Učitelji tijekom cijelog radnog vijeka trebaju težiti što boljem i kvalitetnijem stručnom usavršavanju odnosno trajnom profesionalnom razvoju. Cilj rada bio je utvrditi ključne elemente cjeloživotnog obrazovanja i istražiti stavove učitelja razredne nastave o cjeloživotnom obrazovanju, kako ga oni procjenjuju i koliko je ono za njih važno. Za utvrđivanje procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja provedeno je istraživanje na uzorku od 50 učitelja u 6 osnovnih škola Brodsko-posavske i Osječko-baranjske županije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se vrlo mali postotak učitelja odlučuje za napredovanje u stručnom ili znanstvenom smjeru..
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek